Szybkie konturowanie twarzy

Konturowanie twarzy to nic innego jak KORYGOWANIE twarzy.  Mówiąc krótko polega na uwydatnieniu tego co lubimy w naszej twarzy rozświetlaczem, bądź jasnym podkładem kryjącym oraz ukryciu tego czego nie lubimy przy użyciu bronzera lub ciemnego podkładu kryjącego. Konturowanie umożliwia nam miedzy innymi optyczne zmniejszenie i skrócenie nosa, skrócenie czoła,wyszczuplenie twarzy oraz uwypuklenie kości policzkowych. Na rysunku białym kolorem przedstawiłam Wam miejsca które muszą być jaśniejsze czyli używamy w tym miejscu na przykład rozświetlacz lub korektor. Pozostałe obszary podkreślamy ciemniejszym kolorem.

image(10)-kopia

image(11)

Sporo z Was pyta mnie o to czym wykonturować twarz. Zazwyczaj stosuje się do tego profesjonalne podkłady kryjące, ale na początek chciałabym Was namówić na inną technikę, zdecydowanie łatwiejszą na początkowym etapie. Do konturowania twarzy możecie wykorzystać na przykład zbyt ciemny fluid oraz korektor. Dzisiaj wykonturowałam twarz zbyt jasnym podkładem Rimmel match perfection kolor 010 porcelain, jaki zakupiłam właśnie do tego celu. Po tym jak nałożyłam dość ciemny podkład na twarz użyłam Rimmela jaśniejszego o kilka tonów od użytego podkładu do podkreślenia stref, które powinny być jaśniejsze (zaznaczyłam je Wam na pierwszym zdjęciu) przy pomocy gąbeczki. Nieoznaczone strefy jasnym kolorem przyciemniłam bronzerem. Na koniec scaliłam wszystko pudrem transparentnym. Zajęło to naprawdę chwilkę a efekt pożądany udało się osiągnąć. Gdybym miała wykonać to podkładami kryjącymi zajęło by mi to znacznie więcej czasu ponieważ musiałabym gąbką łączyć dwa kontrastujące odcienie. Poza tym trzeba już mieć sporo wprawy w konturowaniu twarzy, aby wykonać to dobrze tą techniką. Jeśli więc dopiero zaczynacie przygodę z konturowaniem spróbujcie wykonać to sugerowanym sposobem 🙂

image(9)-kopia

20140914_172112(1)

IMG_3279

8 uwag do wpisu “Szybkie konturowanie twarzy

  1. Genialne w swojej prostocie. Już miałam biec po kosmetyk Loreal’a do konturowania za 76 zł (!) i chcąc sprawdzić opinie trafiłam na Pani blog. Niby takie oczywiste a jednak na to nie wpadłam. Faktycznie chyba każda kobieta ma jakiś za jasny i jakiś za ciemny podkład. Bez sensu wydawać tyle pieniędzy. Całe szczęście, że tu trafiłam 🙂 Dzięki, pozdrawiam !

    Polubione przez 1 osoba

    • Oczywiście 🙂 Tak naprawdę do konturowania wystarczy jeden produkt – bronzer. W tej chwili jestem zachwycona, bronzerem Eveline w kolorze 51 mat. Zapraszam na moje najświeższe posty – każdy makijaż jest z jego wykorzystaniem. Ma przepiękny odcień i w ostatnim czasie robi furorę 🙂

      Polubienie

      • Heh, wie Pani co? Dosłownie 3 dni temu kupiłam ten bronzer Eveline tyle, że w odcieniu 50. Jeszcze nie wypróbowałam,nie wiem nawet jakie ma opinie, ale spośród wszystkich dostępnych w sklepie- tylko ten wydał mi się sensowny. Zaraz faktycznie zajrzę do nowych postów, bo może odc. 51 też by mi się przydał- póki jest % w rossmannie. Ogólnie jestem dużą zwolenniczką wszelkich bronzerów. Moim faworytem był taki wieloodcieniowy z rimmela, ale niestety został wycofany 😦 A Pani blog i tak już dodałam do zakładki ulubione, więc będę zaglądać, pzdr.

        Polubione przez 1 osoba

      • Bardzo mi miło i dziękuję 🙂 Nie znam bronzera w odcieniu 50, ale mogę zapewnić, że 51 mat jest idealny na dzień, ponieważ jest pozbawiony złotych drobinek. Ponad to ma wspaniały „herbatnikowy” odcień, który w ogóle nie wpada w znienawidzony i często spotykany w przypadku bronzerów pomarańcz 🙂 Pozdrawiam 🙂

        Polubienie

  2. Zachęciła mnie Pani, kupię dziś lub jutro 51- zobaczę jak pracuje na twarzy- jeśli faktycznie nie podchodzi pomarańczem to musi być bardzo fajny. A jeśli chodzi o pudry- coś Pani poleca ? Obecnie używam max factor creme puff- poprawny całkiem, ale może warto zwrórcić uwagę na coś innego ?

    Polubienie

  3. Zwracam honor 🙂 Ten 51 jest lepszy niż 50, nie wiem czemu od razu nie dostrzegłam różnicy- dziękuję za radę, kupiłam 2. Faktycznie jest camelowy, nie pomarańczowy jak wszystkie. Co do pudru- próbowałam wczoraj ten rimmela i chyba pozostanę wierna max factorowi. pzdr

    Polubienie

Skomentuj

