Test – podkład Vichy Dermablend

Dzisiaj po raz pierwszy testowałam ten podkład. To co spodobało mi się już podczas nakładania to po pierwsze jego niesamowita wydajność a po drugie doskonałe krycie. Plusem dla mnie okazało się także jego matowe wykończenie. Podkład pomimo tak mocnego krycia w ogóle nie zapycha porów. Bardzo łatwo się rozciera. Jest niestety jedno „ale”. Matowił moją skórę tylko przez pięć godzin :/ Jest to w moim przypadku niewątpliwie spory minus. Konsystencja oraz krycie doskonałe, lepsze niż w przypadku Revlon Colorstay. Ponadto mniej też wchodzi  w pory. Niestety z moją tłustą cerą sobie nie poradził tak dobrze jak Revlon. Jak wiecie ja to trudy przypadek jeśli chodzi o tłustą cerę, więc mimo to szczerze polecam Wam go wypróbować. Zwłaszcza, że koleżanka z pracy także użyła go dzisiaj po raz pierwszy i jej cera wyglądała nieskazitelnie do godziny 17. Nie mogłam się napatrzeć, jak jedwabiście (pomimo tak mocnego krycia) prezentowała się jej twarz. Ja mogę go określić mianem „prawie idealny”.

20141029_175538

20141029_175553

Skomentuj

