Makijaż „azjatycki” – moja interpretacja

Moim zdaniem Azjatki ze względu na swoją charakterystyczną urodę makijażem usiłują zmienić rysy twarzy na bardziej europejskie. Makijaż ma na celu przede wszystkim powiększenie oczu, zwężenie i wydłużenie nosa i oczywiście uwypuklenie kości policzkowych. To jest moja rzecz jasna obserwacja i luźne spostrzeżenia 😉 Sami oceńcie jak wyszło 🙂 W tym makijażu użyłam trzech cieni – żółtego, różowego oraz białego, którym podkreśliłam jedynie łuk brwiowy. Załamanie kości policzkowej podkreśliłam mocnej niż zwykle, podobnie w przypadku nosa. Wykonturowałam go ciemniejszym kolorem i mocniej niż zwykle, przez co wydaje się długi i wąski. Magia makijażu 😉 Makijaż oczu był pozornie bardzo prosty i szybki do wykonania. Oba kolory fajnie się ze sobą zlały. Soczewki jakie widać na zdjęciach to Ciba Freshlook Colorblends – Green.

20141102_115929

20141102_121506

20141102_120547(1)

20141102_121939

Skomentuj

