Test – podkład Vichy Normaderm Teint

Kocham podkłady Vichy za ich lekką wręcz jedwabistą konsystencję, przy jednoczesnym doskonałym kryciu! Tak słowem wstępu 😛 Jest to kolejny podkład od Vichy, który wspaniale kryje, nie pozostawia absolutnie żadnych smug. Jest bardzo rzadki, przez co łatwo się rozciera. Cera wygląda naturalnie świeżo i zdrowo, nie obciąża skóry. Jako jeden z niewielu nie zapycha porów. Zobaczymy jak będzie z matowieniem mojej trudnej buźki 😉 Przekonam się za parę godzin. Jeśli nie macie skrajnie tłustej cery jak ja zainwestujcie w ten podkład. Jest tego wart.  

20141111_122231

Przechodząc do makijażu. Dzisiaj chciałam wykonać mocny makijaż oka bez użycia  eyelinera, czy doczepianych rzęs. Zmieszałam ze sobą dwa ciemne cienie do oczu – czarny i ciemny brąz. Najpierw nałożyłam brązowy cień na całą powierzchnię górnej powieki, po czym czarny cień roztarłam wyłącznie na ruchomej górnej powiece. Na dolnej powiece znajduje się ciemny brązowy cień. Wykonałam cienką kreskę na wodnej linii dolnej powieki czarną konturówką. W związku z tym, że w tym makijażu należy w zasadzie zmieszać ze sobą dwa cienie, jest on bardzo szybki do wykonania i bardzo mocno podkreśla oko. Nie musicie także, aby to osiągnąć męczyć się z wykonaniem precyzyjnej kreski eyelinerem. Na ustach widzicie jasną pomadkę Maybelline oraz pomarańczową konturówkę Colorama również od Maybelline.

20141111_120729

20141111_122415

Korzystajmy z dzisiejszej pięknej pogody!

Życzę przemiłego dnia :*

20141111_140738(1)

Skomentuj

