Makijaż z wykorzystaniem podkładu Liftactiv Vichy

Wyżej wymieniony podkład ma za zadanie wygładzać zmarszczki optycznie i ściągać skórę, dzięki unikalnej formule z zawartością sylikonu. Podkład zawiera wodę termalną z Vichy. W zasadzie jest on przeznaczony dla kobiet o skórze dojrzałej. Nie mogę się jeszcze zaliczyć do tej kategorii, może dlatego podkład nie odpowiadał mi do końca. Choć lubię stosować kosmetyki (zwłaszcza kremy dla skóry dojrzałej, ponieważ mają intensywniejsze działanie), to z nim nie czułam się komfortowo. Podkład ma bardzo delikatną tłustą wręcz konsystencję, czego ja akurat w podkładach nie lubię. Wolę mocno kryjące, które szybko zastygają na twarzy. Ten jest bardzo lekki, jedwabisty, średnio kryjący, co też nie jest dla mnie na plus. Jednak z całą pewnością mogę stwierdzić, iż panie o suchej skórze czułyby się z nim dobrze. Skóra wydaje się nawilżona, co w moim przypadku jest absolutnie zbędne 😉 Podkład nie daje uczucia ciężkości na twarzy. W zasadzie w ogóle można zapomnieć, ze ma się na twarzy podkład. Dla zwolenniczek delikatnego makijażu byłby moim zdaniem dobry. Podkład nie jest mocno kryjący, wobec tego wymaga w mojej opinii wykończenia dodatkowego pudrem w kamieniu. Ja zastosowałam puder w kamieniu Rimmel Stay Matte (odcień 001). 

20141116_125328 3

W makijażu jaki widzicie na fotografiach zdecydowałam się użyć dwóch cieni do powiek: szarego oraz turkusowego. Na wodnej linii dolnej powieki zastosowałam białą konturówkę. Uznałam, że dobrze będzie się komponować z odcieniem turkusu. Na górnej powiece wykonałam kreskę czarnym eyelinerem, ale wyłącznie w kąciku oka, nie na całości powieki. Jeśli chodzi o usta to postawiłam na bardzo delikatny jasny róż (choć na opakowaniu określono go jako nude), ale w połączeniu z kolorem ust jest to zdecydowanie róż. W moim przekonaniu makijaż nadaje się wszędzie poza pracą. Jest dość odważny, ale wcale nie za mocny do kawiarni, czy na zakupy. Oczywiście przy odpowiedniej stylizacji 🙂

20141115_141409

20141117_173029

20141117_173048

20141117_172924

Skomentuj

