Nareszcie są…

W ostatnim czasie sporo testowałam rozmaitych fluidów i przyznam szczerze, że bardzo stęskniłam się za ukochanym Revlonem Colorstay. Zdarzało mi się na niego od czasu do czasu narzekać, ale po tej chwilowej „separacji” z wielką przyjemnością sięgnę po niego z powrotem. Lubię jego mocne krycie i gęstą konsystencję. Przy dodatkowym zastosowaniu pudru matującego w kamieniu przez cały dzień moja buzia pozostaje matowa. Czekałam na niego kilka dni bacznie wypatrując kuriera 🙂 Zamówiłam dwa ulubione odcienie : 180 i 220. Uwielbiam ten podkład. A może to siła przyzwyczajenia? 😉

IMG_3009

Skomentuj

