„Kocie oko” – wykonanie kreski przy użyciu czarnego cienia

Co daje nam zastąpienie eyelinera czarnym cieniem? Przede wszystkim łatwość w usuwaniu wszelkich błędów i niedociągnięć. Kreska wykonana cieniem dodatkowo daje odrobię subtelniejszy efekt. Makijaż oka jaki widzicie na zdjęciu jest bardzo łatwy do wykonania. Niezbędny do tego będzie ścięty pędzelek, jaki widzicie na fotografii poniżej. Właśnie nim wykonałam kreskę zarówno na górnej jak i na dolnej powiece, wykorzystując do tego wyłącznie czarny cień do powiek. Aby nie było zbyt „mrocznie” na dolną powiekę nałożyłam odrobinę koralowego cienia, szczególnie w okolicy wewnętrznego kącika. Na koniec cień na dolnej powiece roztarłam zaokrąglonym pędzelkiem, który również widzicie na zdjęciu. Czarny cień fajnie się łączy z różnymi kolorami. Można było zamiast koralowego równie dobrze wykorzystać róż, czerwień bądź pomarańcz. Makijaż w stylu „kocie oko” wymaga oczywiście pokaźnych rzęs, dlatego doczepiłam sztuczne, całościowe. Na usta wklepałam palcem różowy błyszczyk z palety Sephora. Makijaż brwi wykonałam wyłącznie przy użyciu ciemnego cienia do powiek. Niezbędny był do tego pędzelek jaki widzicie na ostatnim zdjęciu. Ważne jest, aby nadmiar cienia pozostawić na dłoni zanim zaczniecie nakładać go na brwi. Zwróćcie uwagę, aby kolor cienia, jakim będziecie podkreślać brwi był jak najbardziej zbliżony do waszego koloru włosów. Makijaż, jaki Wam dzisiaj prezentuje jest wyrazisty, ale jednocześnie bardzo prosty do wykonania. Jest to tylko gruba kreska na górnej i dolnej powiece. Nie ma „zabawy” z nakładaniem i rozcieraniem cieni. Dla wzmocnienia efektu możecie jedynie na wodnej linii dolnej i górnej powieki narysować linię czarną konturówką. Na górną powiekę nałożyłam bardzo jasny delikatny cień perłowy, różowy cień.

20141220_155736

20141220_154934

IMG_3083

IMG_3084

IMG_3085

IMG_3086

Skomentuj

