Puder mineralny – same zalety?

Aktualnie większość szanujących się firm kosmetycznych wprowadza do swojej linii produkty na bazie minerałów. Kosmetyki te są bliżej natury, przez co są przyjazne dla skóry. Chyba najistotniejszą cechą pudrów mineralnych jest to, że nie zatykają porów, dodatkowo mają właściwości pielęgnacyjne. Posiadają lekką konsystencję, przez co są prawie nieodczuwalne na skórze. Wygląda na to, że to produkt bez wad. Jeśli macie inne spostrzeżenia zapraszam do podzielenia się nimi ze mną na blogu 🙂

20150103_123233

IMG_3149

IMG_3122

Ja stosuję obecnie puder mineralny marki Artdeco numer 340, który otrzymałam w drogerii Douglas. Jestem z niego bardzo zadowolona. Szczególnie odpowiada mi ten odcień.

Poniżej zamieściłam dla Was link z rankingiem 10 pudrów mineralnych cieszących się największym powodzeniem 🙂

http://www.ofeminin.pl/makijaz/pudry-sypkie-d23508.html

Skomentuj

