Efekty 9 godzin spędzonych na zakupach

Wczoraj wybrałam się do Wrocławia na większe zakupy. Poszukiwałam przede wszystkim bronzera lub pudru w kamieniu idealnego do konturowania twarzy, czyli takiego który będzie zawierał mało drobinek rozświetlających. Decydowałam się na Dior Nude Tan Matte w odcieniu 003. Kolejnym poszukiwanym kosmetykiem był róż bardzo jasny i nasycony dużą ilością drobinek, tak aby rozświetacz już był zbędny. Idealnym wyborem wydał mi się Chanel Joues Contraste w odcieniu 80 Jersey. Decyzję podjęłam po dokładnym zapoznaniu się z opiniami na temat tych produktów na forach internetowych oraz po rozmowie z paniami, które wspaniale doradzały mi w drogerii. 

20150117_124231

20150117_123227

Testy kosmetyków i moją opinię na temat wybranych produktów poznacie wkrótce. W przypadku tuszu do rzęs postawiłam na „pewniaka”, czyli na Lancome Hypnose 😉 To był naprawdę bardzo długi dzień, pojawiło się w mojej kosmetyczce sporo nowości, ale także sprawdzone produkty takie jak rzęsy Inglot, czy baza pod cienie Artdeco. Jeszcze dzisiaj bolą mnie stopy, ale jestem bardzo zadowolona z wczorajszych zakupów. Dzień był bardzo długi, ale w końcu zakupy to sama przyjemność 🙂 Testy niebawem!


IMG_3254

2 uwagi do wpisu “Efekty 9 godzin spędzonych na zakupach

Skomentuj

