Dior Nude Tan Matte – czy jest wart swojej ceny?

W ostatnim czasie poszukiwałam bronzera lub pudru w kamieniu, który byłby idealny do codziennego użytku. Szukałam produktu odpowiedniego zwłaszcza na dzień, nie nasyconego dużą ilością drobinek połyskujących, takiego który nadawałby się doskonale do konturowania twarzy. Spędziłam trochę czasu „buszując” po forach internetowych, czytając opinie, śledząc rankingi. W drogerii zdecydowałam się na Diora. Bardzo spodobał mi się jego odcień oraz minimalna ilość drobinek. Już po pierwszym użyciu wiedziałam, że to był dobry wybór. Puder doskonale się rozciera, już niewielka ilość wystarczy, aby osiągnąć pożądany efekt. Ma funkcję matującą, co dla mnie jest bardzo istotne. Dzięki temu nawet podczas dotykania twarzy, poprawiania włosów puder pozostaje na miejscu w nienaruszonym stanie przez kilkanaście godzin. Kolor 003, na który się zdecydowałam umożliwia zastosowanie niezależnie od odcienia podkładu, ponieważ można go doskonale dawkować. Do produktu dołączony jest pędzel z naturalnego włosia oraz piękny, aksamitny cover. Czy kupię go ponownie? Bez wątpienia TAK ! 🙂

IMG_3275

IMG_3277

IMG_3279

20150119_184824

 

Skomentuj

