Seksowny makijaż nie musi być mocny

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją wersją seksownego makijażu w nieco subtelniejszym wydaniu. Mówiąc o seksownym makijażu na myśl nasuwa nam się mocna kreska, wyraziste oko i oczywiście czerwone ponętne usta. Są to jak najbardziej elementy zmysłowego makijażu. Ja jednak dzisiaj prezentuję trochę inną wersję, ale uwierzcie mi na słowo czuję się w tym makijażu bardzo seksownie 😉 Dominuje zdecydowanie złoto. Wyłącznie na górnej powiecie znajduje się złoty cień, w wewnętrznych kącikach jaśniejszy odcień złota. Pozostawienie dolnej powieki bez makijażu przykuło uwagę do zalotnych rzęs, będących zdecydowanie atrybutem seksownego looku 😉 Na kości policzkowe nałożyłam subtelny róż. Usta w kolorze nude podkreśliłam błyszczykiem ze złotymi drobinkami. Sądzę, że co innego dla każdej z nas sprawia, że czujemy się seksownie. Mogą to być czerwone usta, mogą to być doczepione rzęsy, mogą to być oczy w stylu smoky eye. Najważniejsze jest moim zdaniem to jak MY się wczujemy w konkretnym wydaniu. Jeśli będzie nas przepełniać pewność siebie, zdecydowanie na zewnątrz doda to nam seksapilu!

20150125_104657

IMG_3135

20140826_205624

Skomentuj

