Wysłałam skórę twarzy na „wakacje”

Dzisiaj postanowiłam wybrać się do pracy rezygnując z podkładu i wszelkich pudrów, podkreślając wyłącznie usta i oczy. Skóra przyzwyczaja się do stosowania podkładu i po pewnym czasie traci on swoją „moc”. Zaleca się wtedy zamianę podkładu na inny. Ja wolę tego uniknąć, dlatego uznałam, że mojej cerze przyda się kilka dni wolnego od mocno kryjącego podkładu. Wzięłam ze sobą również nowy płyn micelarny Loreal, aby po kilku godzinach usunąć zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Rano i wieczorem stosuję mój nowy produkt zapobiegający świeceniu się twarzy marki Yves Rocher. Nie ukrywam, iż liczę że te procedury zredukują w jakimś stopniu świecenie się mojej twarzy, choć nie jestem kosmetologiem i nie mam pewności, czy przyniesie to pożądane rezultaty. Nawet jeśli nie, to uważam że warto dać od czasu do czasu skórze pooddychać. W Douglasie we Wrocławiu otrzymałam do wypróbowania kilka produktów dla cery z moimi problemami. Niebawem zacznę je testować 🙂

IMG_3287

IMG_3288

IMG_3286

IMG_3285

IMG_3391

2 uwagi do wpisu “Wysłałam skórę twarzy na „wakacje”

  1. Czekam na recenzję bazy zwężającej pory 😉 .
    Rezygnacja z podkładów na jakiś czas to naprawdę „wakacje” dla skóry ja mam ten sam problem co Ty, świecąca się cera już po kilku godz po nałożeniu podkładu, dlatego nie rozstaje się z pudrem prasowanym matującym i pędzelkiem 😆.
    Jeżeli będziesz zadowolona z tego Sebum YR to sama chętnie wypróbuje 😊
    pzdr

    Polubienie

    • Witaj 🙂 dostałam tej bazy tyle co „kot napłakał” 😛 a wiadomo każdy produkt potrzebuje trochę czasu, żeby można było liczyć na rezultaty. W sobotę zamierzam ją pierwszy raz wypróbować i na pewno wspomnę coś na blogu na ten temat 🙂 Jeśli chodzi o sebum to stosuje od tygodnia, narazie nie zauważyłam poprawy problemu :/ Pozdrawiam 🙂

      Polubienie

Skomentuj

