Loreal Nutri Gold – mój krem na zimę

Posiadaczki cery mieszanej, lub tłustej jak ja powinny sięgnąć po krem na zimę, kiedy temperatura na zewnątrz spada kilka stopni poniżej zera. Ja zdecydowałam się na krem Nutri Gold Loreal. Ma on konsystencję odżywczego masła, lecz nie pozostawia na skórze tłustej warstwy, co jest dla mnie bardzo istotne.  Zarówno ja i moja mama go stosujemy, ponieważ jest przeznaczony dla kobiet w każdym wieku. Pamiętajcie, że zimą zaleca się również zredukowanie ilości peelingów o połowę 🙂

20150207_111413

IMG_3556

20150207_111040 3

2 uwagi do wpisu “Loreal Nutri Gold – mój krem na zimę

    • Witaj,
      Dziękuję 🙂 Jeśli chodzi o odrost to jest to Dia Richesse od Loreal – można zamówić przez internet, bądź w stacjonarnej hurtowni z profesjonalnymi produktami do włosów. Mój kolor to 5-jasny brąz. Jeśli pytasz o obecny kolor, to nie mam pojęcia, zapewne jest to jakiś rozjaśniacz, ponieważ miałam robioną dekoloryzację, aby uzyskać ombre 🙂

      Lubię to

Skomentuj

