Makijaż na Walentynki

Jutrzejszy dzień większość z nas spędzi w towarzystwie ukochanego. Niezależnie, czy jesteśmy ze sobą cztery miesiące, czy cztery lata z pewnością będziemy chciały się poczuć jak na pierwszej randce. Nasze piękne wnętrze partner już dobrze zna, więc może czas zauroczyć pięknym wyglądem?? 😉 Do końca jeszcze nie zdecydowałam się na ostateczny make up, ale pojawiła się pierwsza propozycja. Makijaż przesłodki, na granicy kiczu – w Walentynki dozwolony! Jeśli jutro koncepcja się zmieni z przyjemnością się nią z Wami podzielę 🙂

image-2 2

image 2

2 uwagi do wpisu “Makijaż na Walentynki

  1. Ja tam kiczu w tym make up nie widzę 👌, jak dla mnie świeży i sexi, sama bym się tak pomalowała gdybym potrafiła 👍
    chodź osobiście nie przepadam za różem, ale też nie wiem czy by mi pasowały , bo nigdy nie malowałam ust na taki kolor 😉
    Pzdr

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

