Usta nude z MAC cosmetics

W poszukiwaniu idealnej pomadki w kolorze nude, wylądowałam dzisiaj w MAC we Wrocławiu. Do tej pory głównie bazowałam na pomadkach Maybelline jeśli chodzi o odcień nude. Jednak jest to kolor jaki stosuję na co dzień, więc zależało mi przede wszystkim na jak najbardziej trwałym i wydajnym produkcie. Dodatkowo marka MAC słynie z bardzo szerokiej gamy kolorystycznej, wiec z doborem odpowiedniego odcienia nie było najmniejszego kłopotu. Na idealne odcienie zdecydowałam się w dwie minuty. Zwłaszcza, że mogłam liczyć na przemiłą i kompetentną obsługę. Szczegółowy opis pomadek w kolejnych postach. Zapraszam! 🙂

image(2)

IMG_3759

IMG_3758

Skomentuj

