Pomadka „MYTH” Mac cosmetics – opinia

1. Odcień.

Jest stricte nude – nareszcie! Do tej pory, aby osiągnąć pożądany odcień musiałam zmiksować dwa odcienie pomadek, lub dodać odrobinę fluidu. Teraz wystarczy mi jedna pomadka. W końcu nie jest to odcień beżu, tylko piękny, kremowy odcień nude.

IMG_3766

IMG_3768

2. Trwałość.

Jeśli chodzi o trwałość, to pomadki Mac są absolutnie w czołówce. Dodatkowo wystarczy jedna warstwa, aby uzyskać mocne krycie. Będąc w Mac testowałam na ręku kilka odcieni. Kiedy potem usiłowałam je usunąć miałam z tym spory problem. Musiałam mocno i długo pocierać chusteczką rękę, aby ślady całkiem zniknęły.

IMG_3771

IMG_3751

3. Konsystencja.

Pomadka Myth daje raczej matowe wykończenie, ale przy tym usta wyglądają satynowo. Pomadka nie posiada połyskujących drobinek. Jest idealna na co dzień.

image(4)

4. Cena.

Pomadka aktualnie kosztuje 86 zł. Jest to cena detaliczna w drogerii Douglas. W związku z mocnym kryciem już przy pierwszej warstwie, trwałością i wydajnością produktu, cena się zwraca.

IMG_3765

5. Czy kupiłabym ponownie?

Zdecydowanie TAK. Od zawsze uwielbiałam usta w kolorze nude, ale naprawdę ciężko było mi znaleźć odcień, który odpowiadałby mi w stu procentach. Stosowane do tej pory pomadki były zazwyczaj, albo za ciemne, albo za jasne, albo zbyt wpadały w róż. Musiałam poświęcić trochę czasu, żeby uzyskać pożądany odcień. Ta pomadka wyszła na przeciw moim oczekiwaniom. Makijaż ust zajmuje mi teraz dosłownie chwilę. Marka Mac cosmetics ma w swojej ofercie kilka bardzo ciekawych odcieni wpadających w nude i jestem przekonana, że każda z Was znajdzie tam coś dla siebie. Dodatkowo w Drogerii Douglas we Wrocławiu zawsze mogę liczyć na przemiłą i przede wszystkim kompetentną obsługę. Panie potrafią poświęcić tyle czasu ile potrzeba klientowi i doskonale doradzić. Uwielbiam tam robić zakupy. Polecam.

Skomentuj

