YSL Touche Eclat (korektor rozświetlający) – opinia

Zanim przejdę do szczegółowej recenzji produktu kilka słów o tym dlaczego warto stosować korektor. Pierwszą i bardzo istotna kwestią, która mnie absolutnie przekonuje jest fakt, że pod oczy nie wolno nam stosować podkładu. Nakładamy go na całą twarz omijając okolice oczu, ponieważ podkład bardzo obciąża niezwykle cienką i delikatną skórę pod oczami i powoduje, że szybciej się starzeje. Oczywiście zdarzało mi się zapominać o tej zasadzie, albo po prostu z powodu pośpiechu rozprowadzałam podkład również pod oczami. Po całym dniu skóra w tych okolicach wyglądała na bardzo zmęczoną. Kolejny plus stosowania korektora, to możliwość szybkiego wykonturowania nim twarzy. Jak wiecie korektor ma służyć głównie do maskowania cieni pod oczami, więc zazwyczaj decydujemy się na dość jasny odcień, co świetnie sprawdzi się przy konturowaniu. Dlaczego YLS? Nigdy nie robię zakupów „w ciemno”, zwłaszcza kiedy w grę w chodzi tak drogi produkt. Jeśli nie mam możliwości przetestowania jego próbki śledzę bardzo uważnie fora oraz opinie na temat kosmetyku. To bardzo mi pomaga w podjęciu decyzji i szczerze do tego zachęcam. Przejdźmy do szczegółowej opinii.

Zalety

– nie wchodzi w zmarszczki, ani ich nie uwydatnia

– stanowi bazę pod makijaż oczu

– jest rozświetlający

– doskonale się rozprowadza

– po 12 godzinach wygląda tak jak zaraz po nałożeniu

– nie obciąża skóry

– idealny do wykonturowania poszczególnych partii twarzy

– daje uczucie nawilżenia

– posiada bardzo estetyczne opakowanie

Wady

Jedyną zauważalną przeze mnie wadą jest jego cena. W drogeriach Douglas kosztuje około 185 zł. W sklepach internetowych można go kupić za około 130 zł. Tym razem zdecydowałam się na zakupy online 😉

Uwaga

Nie wiem jak sprawdziły się w przypadku krycia worków lub cieni pod oczami. Ja nie mam tego problemu, więc ciężko mi to ocenić. Jak tylko trafi mi się klientka z takim problemem, na pewno o nim ponownie wspomnę. Dla mnie jest doskonałym, lekkim rozświetlaczem, który nie obciąża skóry. Szczerze go polecam!

IMG_3789

IMG_3915

IMG_3823

Odcień, który posiadam to 1. Jest lekko różowy.

Przed

IMG_3916

Po

IMG_3918

Pokochałam ten produkt od pierwszego wejrzenia, a raczej nałożenia 🙂 Na pewno zdecyduję się na ponowny zakup.

2 uwagi do wpisu “YSL Touche Eclat (korektor rozświetlający) – opinia

Skomentuj

