Makijaż brązowych oczu z wykorzystaniem rzęs Adrell

Zgodnie z obietnicą dzisiaj pojawia się moja pierwsza propozycja makijażu oczu brązowych. Odzwyczaiłam się od tego koloru oczu i muszę przyznać, że miło będzie powrócić do tych soczewek na jakiś czas. Jak tylko je ubrałam pojawił się pomysł na makijaż, który w przypadku szarych lub zielonych szkieł nie sprawdziłby się. Postawiłam na dwa cienie – czekoladowy oraz żółty. Tęczówkę podbiłam czekoladową konturówką do oczu. Żółty cień fantastycznie kontrastuje z brązowymi oczami. Postawiłam również na czekoladowy cień, ponieważ wszelkie odcienie brązu i złota pasują do brązowej tęczówki.

WP_20150307_110

WP_20150307_079

WP_20150307_083

Przechodząc do nowych rzęs Ardell. Model jaki posiadam to Demi Wispies Natural. Są mocno podkręcone, a ich długość jest cieniowana, co daje naturalny efekt. Cena na allegro to ok 20 zł. Pamiętajcie, że są wielokrotnego użycia. Nie ma najmniejszego problemu z ich dostępnością. Już dzisiaj zamawiam kolejne 🙂

WP_20150305_009

WP_20150305_012

WP_20150307_050

Podkład – Revlon Colorstay 180, korektor – YSL Touche Eclat 1, róż – Chanel 80 Joues Contraste, bronzer – Dior Nude Tan 003, tusz do rzęs – Lancome Hypnose Doll Eyes, cienie do oczu – Mocha Latte Avon, paleta Sephora (żółty), pomadka – Mac cosmetics Myth, rzęsy – Ardell Natural Demi Wispies, konturówka (brwi) – Sephora (ciemna czekolada), eyeliner – Max Factor

InstagramCapture_709781fa-7a6d-47a4-8e7a-8fbc0a53cf79

5 uwag do wpisu “Makijaż brązowych oczu z wykorzystaniem rzęs Adrell

Skomentuj

