Pędzle Hakuro – opinia

W dzisiejszym makijażu wykorzystałam dwa nowe cudeńka. Może zacznę od pędzelka do brwi Hakuro H85. Jest przede wszystkim niesamowicie cienki, co umożliwia nam wykonanie bardzo precyzyjnej linii. Włos jest delikatny i miękki. Dzięki temu nie odczułam żadnego dyskomfortu rozcierając konturówkę na delikatnej skórze powieki. Doskonały zarówno do makijażu brwi, jak i wykonywania kresek cieniem do powiek. Rozcierając przy jego użyciu czarną konturówkę można wykonać piękną linię. Jest niezbędny w moim makijażowym przyborniku, ponieważ jak wiecie nie korzystam z henny ani makijażu permanentnego. Makijaż brwi wykonuję sobie zazwyczaj czekoladowym cieniem, więc w moim przypadku taki pędzelek to podstawa. Kreska jest nieodłącznym elementem w zasadzie każdego mojego makijażu. Kiedy stosuję do tego cień lub konturówkę zawsze korzystam z cienkiego pędzelka.

IMG_4060

Już przy pierwszym użyciu zauważyłam kolosalną różnicę pomiędzy moim nowym pędzelkiem do rozcierania cieni Hakuro H77 a pędzelkiem Bobby Brown, który stosowałam do tej pory. Przede wszystkim pędzelek H77 jest niesamowicie miękki, przez co możemy do skutku rozcierać cień w danym miejscu bez odczuwania jakiegokolwiek dyskomfortu. Dzięki temu zwiększamy sobie szansę na idealne roztarcie cienia na powiece. Jest tym czego mi brakowało w makijażu oczu.

IMG_4061

InstagramCapture_df7efff7-270d-4364-ab82-43340da384aa 2

Umiejętności umiejętnościami, ale zapewniam Was, że odpowiedni pędzelek może nam naprawdę znacznie ułatwić wykonanie makijażu. Pędzelki na allegro są dostępne za kilkanaście złotych. Po przetestowaniu dwóch kluczowych dla mnie pędzelków zapewne skuszę się na cały zestaw marki Hakuro.

IMG_4052

Skomentuj

