Fresh, nude, natural…

Dzisiaj prezentuję Wam make up, który bardzo rzadko sobie wykonuję. Posiadam małe oczy, które wymagają makijażu z użyciem cieni i eyelinera a w makijażu, który widzicie oczy są podkreślone wyłącznie doczepianymi rzęsami (Adrell). Na powieki nałożyłam jedynie korektor (YSL). Zawsze zazdrościłam kobietom posiadającym duże oczy tych wszystkich możliwości w makijażu, których u siebie nie mogłam zastosować. Mimo to postanowiłam się odważyć i dzisiaj pozostawić oczka „nagie”.

image-4

image-3

Muszę przyznać, że czuję się w tym makijażu bardzo lekko, świeżo i naturalnie, co jest ogromnym zaskoczeniem! W końcu cień do powiek to podstawa każdego mojego makijażu. Podsumowując myślę, że czasem warto odejść na chwilę od swoich przyzwyczajeń i spróbować czegoś całkiem nowego 🙂

image

Do makijażu ust wykorzystałam pomadkę Avon Bare Impact oraz Mac Myth.

image-2

Skomentuj

