Pomadka Relentlessly red MAC – nowa miłość…

Wczoraj postanowiłam ponownie wybrać się do MAC we Wrocławiu. Wyprawa co prawda była zupełnie spontaniczna, ale jak tylko zrodził się pomysł wyjazdu, od razu wiedziałam po co jadę przede wszystkim 😉 Już wcześniej pisałam Wam o mojej miłości względem matowych pomadek tej marki. Od pewnego czasu chodził za mną koral…

image-7

IMG_4217

Pomadka, na którą się zdecydowałam to Relentlessly red. Kolor jest naprawdę niesamowity! Co do trwałości, pigmentacji, czy konsystencji nie mam najmniejszych zarzutów podobnie jak w przypadku Candy Yum Yum, którą recenzowałam w zeszłym tygodniu. W zasadzie recenzja Relentlessly red wyglądałaby identycznie, a nie chcę się powtarzać. Dlatego skupię się dzisiaj na kolorze, którym jestem absolutnie zachwycona.

IMG_4225

IMG_4226

WP_20150412_103

Uważam, że to świetny kolor na wiosnę i lato, a pogoda za oknem już inspiruje mnie do makijażowych propozycji w żywych kolorach. Odcień jest jaskrawy, matowy, intensywny. Zaletą matowych pomadek oprócz oczywiście trwałości jest to, że nawet jak na zewnątrz wieje wiatr nie musimy się martwić, że włosy przykleją się nam do ust. Nie mogę się już doczekać jak pogoda podskoczy jeszcze o kilka stopni i będzie można rozpocząć kolorowy sezon plażowy 😀

IMG_4227 2

Pamiętajcie, że aby matowa pomadka prezentowała się wspaniale należy przed jej nałożeniem pozbyć się suchych skórek, ponieważ taki make up będzie je bardzo podkreślał. Możecie temu zapobiec stosując peeling ust.

IMG_4222

Skomentuj

