MAC Resentlessly Red – mój wybór na romantyczną kolację

Dzisiaj ponownie wspominam o tym produkcie, ponieważ według mnie jest bardzo uniwersalny. W poprzednim poście dotyczącym pomadki MAC Resentlessly Red sugerowałam jej zastosowanie w makijażu dziennym, letnim. Dzisiaj chcę Wam zagwarantować, że równie dobrze sprawdza się ona wieczorem. Wybrałam się ostatnio na kolację i czułam się w niej bardzo sexy. Nie musiałam się również martwić, że zniknie z moich ust po kilku pierwszych kęsach. Podczas kolacji pozwoliłam sobie na sporo pyszności i mój make up do końca był idealny. Taki komfort i dobre samopoczucie są warte swojej ceny 😉

image-11

W tym makijażu wykorzystałam próbkę bazy matującej marki Clinique. Muszę przyznać, że znacznie zniwelowała świecenie mojej twarzy na wiele godzin. Baza ma za zadanie także zredukowanie widoczności porów na twarzy. Moje pory oczywiście nie uległy zmniejszeniu, były jednak mniej widoczne poprzez to, że moja skóra pozostała matowa. Nic bardziej nie uwidacznia porów jak świecąca się cera. Produkt moim zdaniem spełnił swoje zadanie bardzo dobrze. Uważam jednak, że jest dość drogi (cena to ok 130 zł. za 15 ml.) Aktualnie czekam na zamówioną bazę Revlon photoready, zanim więc zdecyduję się na Clinique przetestuję tańszy produkt.

image-14

Drogie Panie ogromną zaletą wykorzystywania w makijażu pomadek w intensywnych kolorach jest fakt, iż nie musimy poświęcać dużo czasu na make up oczu. Intensywne usta nadają naszemu makijażowi wyrazistości, więc tak naprawdę oprócz pięknej pomadki możemy się nawet jedynie ograniczyć do nałożenia podkładu i wytuszowania rzęs. Ja bardzo delikatnie podkreśliłam dolną powiekę 🙂

IMG_4206

Skomentuj

