Rzęsy Ardell – dotarły w samą porę!

Wczoraj otrzymałam paczkę z ukochanymi rzęskami Ardell 🙂 Mamy weekend, więc dotarły w samą porę. W ostatnim czasie wykorzystuję je do każdego rodzaju makijażu. Zaczynam myśleć, że to moje nowe makijażowe uzależnienie 😉

image-5

image-3

Rzęski stały się moim absolutnym niezbędnikiem i skrupulatnie pilnuje, aby mi ich nie zabrakło. Dzisiaj wykorzystałam je do mocniejszego makijażu, na jaki pozwalam sobie zawsze na weekend. Są leciutkie i miękkie, więc w ogóle nie dają mi się we znaki przez kilkanaście godzin. Dzięki nim makijaż oczu jest wyrazisty, ale nie ciężki i przytłaczający. Wspaniały produkt, polecam!

IMG_4331

IMG_4330

Skomentuj

