Wychodząc naprzeciw tłustej skórze…

Jak zapewne wiele z Was borykam się z problemem tłustej skóry. Niezależnie czy intensywnie ją nawilżam, czy przesuszam świeci się zawsze. Jest to duży problem nie tylko z uwagi na rozszerzające się pory, ale również z uwagi na schludny wygląd makijażu przez wiele godzin, na czym przecież nam zależy. Kilka tygodni temu zachęcona pozytywnymi opiniami zakupiłam serum minimalizujące pory Sebo Vegetal marki Yves Rocher. Niestety jakiejkolwiek minimalizacji nie zaobserwowałam, a zużyłam już prawie całą buteleczkę. Kolejny produkt, który ostatnio zakupiłam ma działanie oczyszczające i jest rekomendowany dla kobiet z podobnym problemem. Jest to maseczka z glinką tej samej marki. Maseczkę zdążyłam zastosować dopiero raz, więc na ewentualne efekty będę musiała jeszcze troszkę poczekać.

IMG_4250

WP_20150504_099

Produkty do pielęgnacji i oczyszczania to jednak nie wszystko jeśli chodzi o walkę ze świeceniem twarzy. Dla kobiet posiadających cerę tłustą bądź mieszaną szczególnie zaleca się stosowanie bazy pod makijaż. Ma ona działanie matujące, ale także stanowi wyrównującą warstwę pod makijaż, niwelując przy tym widoczność porów na naszej twarzy. W piątek wspominałam Wam o zastosowanej próbce bazy matującej marki Clinique, która zmatowiła moja skórę na parę godzin. Dzisiaj chcę wspomnieć o bazie marki Revlon, ponieważ nareszcie ją otrzymałam. Wprost nie mogłam uwierzyć patrząc w lustro po sześciu godzinach od nałożenia makijażu, że moja twarz wciąż jest idealnie matowa. Markę Revlon od zawsze uznawałam za bardzo dobrą, ale znając skalę problemu swojej cery aż tak zadowalającego efektu się nie spodziewałam. Po dziesięciu godzinach twarz zaczęła się lekko świecić, ale nie na tyle, żeby wymagało to jakichkolwiek poprawek. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i szczęśliwa, że udało mi się na nią trafić 😀

IMG_4325

image-4

image-3

Skomentuj

