Wakacje dla skóry lekko się przedłużyły…

Niedawno pisałam Wam, że postanowiłam zrezygnować na jakiś czas ze stosowania podkładu do pracy. W założeniu był to tydzień, a tak naprawdę proceder trwa już drugi miesiąc. Od lat stosuję podkłady kryjące, które poniekąd obciążają skórę. Uznałam więc, że należy jej się odpoczynek poprzez ograniczenie się przez pięć dni w tygodniu wyłącznie do makijażu ust, brwi oraz rzęs 🙂

IMG_4294

W związku z tym, że skóra nie jest chroniona żadną warstwą kosmetyku, staram się w pracy dwa razy w ciągu ośmiu godzin oczyścić ją wacikiem nasączonym płynem micelarnym. Dodatkowo w ostatnim czasie myję skórę twarzy rano i wieczorem z użyciem szarego mydła, które ma właściwości hamujące powstawanie wszelkich wyprysków na twarzy 🙂

IMG_3161

Sądzę, że najważniejsze jest, aby nasza skóra była prawidłowo oczyszczona, odżywiona oraz nawilżona. Odpowiednio zadbana będzie prezentować się dobrze bez podkładu, a z podkładem rewelacyjnie. Ja właśnie czas w pracy postanowiłam wykorzystać na jej regenerację i odpoczynek. Zresztą w tygodniu stawiam na wygodę, aby do soboty stęsknić się za ukochanym makijażem i uwielbianymi szpilkami 😉

IMG_4304

Skomentuj

