„Ombre lips” with Mac cosmetics

W związku z tym, że opublikowany przeze mnie post 24 kwietnia dotyczący makijażu „ombre lips” cieszył się tak dużą popularnością postanowiłam ponownie powrócić do tego tematu. Liczba wejść po udostępnieniu przeze mnie postu wyniosła 747, co ogromnie cieszy i jest dla mnie podpowiedzią, że wiele z Was zaciekawiła ta technika.

IMG_4560

W dzisiejszym makijażu postanowiłam wykorzystać pomadki Resentlessly Red oraz Candy Yum Yum marki MAC. Zestawienie ze sobą dwóch tak intensywnych odcieni wygląda po prostu wspaniale. Dwa piękne, matowe kolory połączone ze sobą stworzyły niezwykły efekt…

W tego typu makijażu ciężko pozostać niezauważonym. Już pojedynczo te dwa kolory są niezwykle energetyczne i nasycone, a w tak ciekawej konfiguracji naprawdę przyciągają wzrok. Jeśli więc nie należycie do osób nieśmiałych i lubicie wzbudzać zainteresowanie taki makijaż jest jak najbardziej dla Was!

IMG_4558

image-7

image

Chciałabym kilka słów napisać o dzisiejszym makijażu. Pomimo tak intensywnych ust podkreśliłam mocnej rzęsy. Zastosowałam naturalne rzęsy Adrell, postanowiłam jednak mocno je wytuszować. Tradycyjnie zdecydowałam się na konturowanie twarzy. Wykorzystałam do tego podkłady kryjące, korektor oraz bronzer, które widzicie na zdjęciach poniżej 🙂

IMG_4512

IMG_4553 2

Skomentuj

