Recepta na zdrowy wygląd…

Po wyczerpującym dniu w pracy przyszła pora na odrobinę przyjemności. Uważam, że równowaga pomiędzy pracą i obowiązkami a relaksem, odprężeniem oraz przyjemnościami powinna być zachowana. Bardzo ważny jest dla mnie czas dla siebie, sen, wypoczynek oraz odprężające chwile w towarzystwie bliskich osób. Regeneracja organizmu doskonale wpływa także na naszą urodę. Dlatego wybrałam się dzisiaj do ulubionej restauracji, aby rozpocząć tydzień jakimś miłym akcentem.  Zapragnęłam podzielić się z Wami moim dzisiejszym lookiem 🙂

IMG_4594 2

IMG_4595

IMG_4649

image-2

Po dłuższej przerwie sięgnęłam ponownie po rzęsy marki Inglot (model 79s). Mamy dość późną porę, więc w moim mniemaniu były stosowne. O subtelności w przypadku ich zastosowania raczej nie ma mowy, ale czy zawsze zależy nam na takim wizerunku?

Życzę Wszystkim udanego wieczoru! Mój był bardzo słodki 😉

IMG_4578

Skomentuj

