Rzęsy MAC 44 Lash – opinia

Dzisiaj chcę podzielić się z Wami moją opinią na temat rzęs na pasku marki MAC. Stosowałam już naprawdę wiele modeli oraz marek rzęs i uważam się za weterankę w tym temacie. Dzisiaj testuję model 44 lash i muszę przyznać, że mam bardzo mieszane uczucia. Rzęsy bez wątpienia są piękne. W pudełku budzą zachwyt, lecz nie podoba mi się jak prezentują się na powiece. Zdecydowałam się na ten model mając pełną świadomość, że to nie są rzęsy na co dzień (łagodniejsze modele tej marki wydały mi się zbyt skromne) jednak moim zdaniem efekt jest ekstremalnie sztuczny. W mojej opinii zbyt sztuczny nawet na imprezę. Kolejnym minusem jest fakt, że tasiemka, na której są zamocowane jest bardzo delikatna i cieniutka, co nie najlepiej wróży jeśli chodzi o ilość zastosowań…

IMG_4738

IMG_4711

Zachęciły mnie do zakupu dwa elementy, mianowicie piękny brązowo – czarny odcień oraz cieniowana długość. Jako stały użytkownik mam dość jasne oczekiwania względem sztucznych rzęs jednak uważam, że moja opinia w tym przypadku jest jak najbardziej obiektywna. Rzęsy za 58 złotych nie powinny powodować tak sztucznego i plastikowego efektu. W moim odczuciu nie mogą się równać się ze stosowanymi przeze mnie rzęsami marek Inglot oraz Ardell, które poniekąd są około trzy razy tańsze.Ten przypadek pokazuje, że nie zawsze cena i marka jest gwarantem jakości, czy zadowalającego efektu. Każda marka ma swoje hity i kity.

Zapewne jeszcze dam im szansę i sięgnę po nie kolejny raz, być może w innym makijażu oczu, ale nie sądzę abym zmieniła o nich zdanie. Zamieszczam Wam kilka zdjęć, abyście mogły same ocenić efekt. Czekam na Wasze opnie 🙂

WP_20150504_010 2

WP_20150504_074

Skomentuj

