Makijaż uniwersalny – warto go wypracować!

Dzisiaj wybrałam się na obiad do ulubionej restauracji. Rodzaj makijażu jaki Wam prezentuję jest jednym z moich ulubionych. Głównie ze względu na jego niezobowiązujący i uniwersalny charakter. Wykonuję go sobie bardzo często niezależnie od stylizacji. Cechuje go mocne zaakcentowanie oczu. Skorzystałam z ulubionych doczepianych rzęs na pasku Ardell (Demi Wispies Black), które mocno wytuszowałam. Makijaż dolnej powieki wzbogaciłam o podkreślenie wodnej linii dolnej powieki białą konturówką Manhattan.

image-4

image-3-kopia

Ze względu na wczesną porę kreskę na górnej powiece wykonałam przy użyciu matowych cieni (MAP T20). Do makijażu ust wykorzystałam pomadkę w kolorze nude (MAC Myth) oraz wykończyłam bezbarwnym błyszczykiem (paleta Sephora). Aby na twarzy pojawił się element „glam” kości policzkowe podkreśliłam cudownym różem Chanel (Joues Contraste 80 Jersey), który zawiera sporą ilość złotych drobinek. Jest to mój bezwzględny MUST HAVE. Jeśli stawiamy na matowy makijaż oka warto dodać sobie odrobinę blasku poprzez zastosowanie takiego różu lub rozświetlacza.

image-2

image

Makijaż pasuje zarówno na co dzień do pracy, jak i tak jak w dzisiejszym przypadku podczas wyjścia do eleganckiej restauracji. Warto „wypracować” sobie taki make up, ponieważ z czasem będziemy wykonywać go szybko i precyzyjnie. Dzięki temu nie będziemy tracić godzin na wykonanie pięknego makijażu, a co za tym idzie wpuścimy do naszego życia odrobinę więcej spontaniczności. Zaoszczędzony czas możemy wykorzystać na inne przyjemności, relaks, siłownię, czy manicure 😉

IMG_4567-kopia

IMG_4469

Skomentuj

