Podążając za trendami z pomadkami Avon…

Każda z nas w mniejszym lub większym stopniu interesuje się trendami zarówno w modzie jak i w makijażu. Z reguły lubimy „być na topie” i nadążać za modą. Nie zawsze to co jest modne podoba mi się, jednak aktualne trendy bardzo odpowiadają mojemu stylowi. Dzisiejszy look jest taką małą inspiracją trendami wiosna – lato 2015.

Do łask powracają usta w kolorze czerwieni, również zbliżone odcienie jak malina bądź koral. W dzisiejszym makijażu wykorzystałam pomadkę caressing koral marki Avon. Zdecydowałam się na ten odcień ponieważ uznałam, iż odpowiada on mojej dzisiejszej stylizacji w charakterze militarnym. Zgodnie z tym co zapowiada prasa modowa będziemy nosić kolor khaki, elementy militarne ze złotymi dodatkami oraz frędzle 🙂

IMG_4858

Chcę jeszcze odrobinę uwagi poświęcić temu co dla mnie najistotniejsze, czyli makijażowi. Rzadko korzystam z koralowego koloru ust lecz uważam, że dobrze odnalazł się w kontraście z delikatnym makijażem oczu. Kreskę wykonałam jedynie w zewnętrznym kąciku oka stosując do tego czarny cień do powiek.

Skoncentrowałam się dzisiaj na mocnym zaakcentowaniu kości policzkowych. Cienka linia w załamaniu kości policzkowej wykonana bronzerem oraz zastosowanie różu ze złotymi drobinkami spowodowało optyczny efekt uwypuklenia. Mój militarny make up wykonałam bardzo szybko i muszę przyznać, że bardzo dobrze czuję się w tej stylistyce 🙂

IMG_4828

Sugerowane pomadki w modnych odcieniach marki Avon to caressing koral, rapid rose, red extreme.

IMG_4850

riri moro

Rihanna fot. internet

Skomentuj

