Szybko, ale efektownie – idealne rozwiązanie dla każdej kobiety

Muszę przyznać, że jestem dość zorganizowaną osobą i nie przepadam za niespodziankami. Staram się zawsze mieć plan. Mój perfekcjonizm sprawia, iż nie potrafię się dobrze bawić kiedy nie zdążę wykonać przed wyjściem z domu niezbędnych w moim mniemaniu czynności. To bywa męczące, ale ten typ tak ma. Dlatego i na spontan postanowiłam się „przygotować” 😛 Opracowałam więc miedzy innymi kilka rodzajów makijażu, które stosuję w zależności od tego ile mam na dany make up czasu. Dzisiaj na przykład pojawił się spontaniczny pomysł na wyjazd do znajomych oraz spędzenie większości dnia poza domem. Miałam bardzo mało czasu na przygotowania, więc zdecydowałam się na mój najbardziej ekspresowy, a zarazem w mojej opinii bardzo efektowny makijaż. Uznałam, że warto się nim z Wami podzielić, bo być może część z Was ma podobny „problem” 🙂

W takich chwilach, kiedy mamy ograniczony czas nie ma mowy o testowaniu nowych produktów. Zawsze sięgam po sprawdzony produkt, który wiem jak się prezentuje i jak pracuje na skórze przez wiele godzin. Przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka i chyba każda z nas ma swoje ulubione, pewne oraz sprawdzone kosmetyki. Ja kilka z nich dzisiaj wykorzystałam.

IMG_4901

Zdecydowałam się na makijaż oczu, który zapewniam Was można wykonać bardzo szybko. Dolną oraz górna powiekę pokryłam czekoladowym cieniem z paletki mocha latte marki Avon. Przy użyciu pędzelka Hakuro H77 poszło naprawdę szybko. Z reguły makijaż powiek przy zastosowaniu jednego cienia na całą jej powierzchnię nie zajmuje zbyt wiele czasu. Odchodzi nam umiejętne i precyzyjne łącznie ze sobą poszczególnych cieni.

Także rodzaj kreski przy użyciu czarnego cienia do powiek, na który się zdecydowałam jest taką trochę „drogą na skróty”. Stwierdzam jednak, że lubię ten efekt subtelnej kreski, choć stosuję takie rozwiązanie od niedawna. Tutaj bardzo pomocny okazał się pędzelek Hakuro H85. Decydując się na płynny eyeliner nie możemy się spieszyć. To wymaga opanowania i precyzji, a każde niedociągnięcie jest bardzo widoczne.

IMG_4890

IMG_4911

IMG_4907

Efektu dopełniły moje niezbędniki codziennego makijażu, czyli rzęsy Adrell Demi Wispies oraz pomadka w idealnym odcieniu nude „Myth” marki MAC. Makijaż oczu stał się bardziej wyrazisty, a jasny kolor ust optycznie je powiększył.

Kolorystyka cieni, jakie dzisiaj zastosowałam (czerń i brąz) świetnie się sprawdzi w przypadku szarej oraz brązowej tęczówki. Miałam możliwość zastosowania w obu przypadkach i prezentowały się bardzo dobrze 🙂

IMG_4914

IMG_4902 2

Na koniec modowy akcent związany z nadchodzącą jesienią. Dzisiaj dotarł do mnie przepiękny, siwy kardigan z kieszeniami zamówiony na allegro za ok 60zł. Kardigan to chyba mój ulubiony element garderoby jesienno – wiosennej. Niesamowicie praktyczny, uniwersalny z możliwością noszenia na kilka sposobów. Tym razem postanowiłam go połączyć z dzinsami białym t – shirtem oraz adidasami na koturnie.

WP_20150916_002

Skomentuj

