Rajski weekend w SPA…

Weekend spędziłam w SPA w górach i pragnę choć w niewielkiej części podzielić się z Wami wrażeniami z tego niesamowicie relaksacyjnego pobytu. Miejsce nie tylko umożliwiło ogromne wyciszenie oraz wypoczynek, ale mogłam także zadbać o sferę zewnętrzną dzięki wysokiej jakości wykonywanych usług oraz bardzo profesjonalnej obsłudze. Zbliżają się moje trzydzieste urodziny i cieszę się, że miałam możliwość w tak urokliwym miejscu oddać się zadumie, przemyśleniom oraz dopieścić swoje ciało. Kochane to były dwie doby w raju…

WP_20150522_006

image

Miałam zaplanowane pięć zabiegów, a w wolnym czasie mogłam zrelaksować się w saunie, jacuzzi, na basenie bądź w strefie ciszy. Pod okiem profesjonalistów dobrano mi zabiegi na ciało oraz twarz odpowiednie dla mojego rodzaju skóry. Wykonano mi zabiegi na twarz głównie łagodzące, ponieważ jak się okazuje przesadzałam z peelingami i oczyszczaniem. Skóra przez to bardzo się uwrażliwiła. Jak widać nawet z tym co wydaje nam się dobre nie należy przesadzać. Otrzymałam pełne wytyczne co do produktów jakie powinnam stosować oraz jakie błędy popełniałam do tej pory w zakresie pielęgnacji, co bardzo mnie cieszy. Oczywiście przywiozłam sobie do domu część kosmetyków, którymi miałam wykonywane niektóre zabiegi, aby czując zapach peelingu, czy masła do ciała przenieść się w to niezwykłe miejsce…

WP_20150522_019

WP_20150524_004

WP_20150522_013

WP_20150522_033

WP_20150522_031

Skomentuj

