Pink power! – makijaż z wykorzystaniem różu Artdeco

Do wykonania dzisiejszego makijażu zainspirowało mnie przypadkowo znalezione zdjęcie w internecie, które widzicie poniżej. Postanowiłam sięgnąć po nieużywany od wieków róż marki Artdeco w odcieniu 33. Umożliwił mi naprawdę mocne podkreślenie kości policzkowych. Róż jest całkowicie matowy.

IMG_5048fot. internet

image(1)

image

IMG_5071

image(7)

Uwielbiany puder Rimmel 001 idealnie zmatowił mi cerę. Nareszcie udało mi się ponownie go kupić, ponieważ często w Rossmanie brakuje właśnie tego odcienia 😦

Bardzo lubię łączyć róż na ustach z dzinsem w stylizacji. Choć czuję się w tym zestawieniu sportowo i na luzie, to wciąż świeżo i kobieco.

image(2)

image(3)

image(4)

W tym sezonie odchodzimy od mocnego krycia, stawiamy na lekkie podkłady i unikamy całkowitego matu. Cóż, to w moim przypadku nie będzie proste, jednak postaram się wykonać dla Was taki przykładowy make up 🙂

Skomentuj

