Błyszczyk dla brunetki – moja propozycja

Jak większość kobiet lubię od czasu do czasu coś zmienić w swoim wyglądzie. W szczególności dotyczy to włosów. Miałam ogromną chęć zmienić kolor zwłaszcza, że nadchodzą wakacje. Po dłuższym namyśle jednak rozum wziął górę. Znając historię zabiegów wykonanych do tej pory na moich włosach muszę pohamować te szalone zapędy 🙂 Dekoloryzacja, częste ombre to zabiegi niesamowicie osłabiające włosy i na pewno wiele z Was się ze mną zgodzi, ponieważ macie podobne doświadczenia. Dlatego postawiłam jak zawsze na wzmocnienie pielęgnacji. Zamieniłam szampon pielęgnacyjny na intensywnie regeneracyjny i odbudowujący. W komplecie z maską ten zestaw potrafi zdziałać cuda!

IMG_5077

Skoro już postanowiłam pozostać jeszcze przez jakiś czas przy czekoladowym kolorze, pomyślałam o wspomnieniu co w makijażu brunetek prezentuje się dobrze. Uważam, że brunetkom zdecydowanie bardziej uchodzi stosowanie soczystych, kolorowych błyszczyków o intensywnych barwach. Stonowany kolor włosów niweluje kiczowaty efekt. Blondynki zawsze uchodziły za symbol seksu i choć to stereotyp to jednak takie połyskujące różowe usta w połączeniu z blond czupryną mogłyby wyglądać dość tandetnie. To oczywiście moje subiektywne odczucie. Jako przykład wrzucam Wam dwa zdjęcia przedstawiające jaki ja widzę błyszczyk w przypadku blondynek. Zdecydowanie bardziej szłabym w stronę pomarańczu. Zgadzacie się ze mną??

IMG_5073fot. internet

Idąc dalej tropem soczystego błyszczyka i ciemnych włosów za przykład chciałbym podać Megan Fox, która często wybiera taki look. Naprawdę rzadko widuje się aktorkę w odcieniu nude na ustach.

meagan-fox-mtv-vma-arrivals-99-1_0fot. internet

W swoim dzisiejszym makijażu wykorzystałam pierwszy raz różowy błyszczyk pink watermelon marki Avon. Jak Wam się podoba taki soczysty róż na ustach? 🙂

IMG_4939

IMG_4982

Skomentuj

