„Smoky eyes” – makijaż z wykorzystaniem bazy Catrice

Aby wykonać makijaż w stylu „smoky eyes” czasem wystarczy jeden cień do powiek. Idealnie sprawdza się na przykład grafit. Ja wykorzystałam ulubioną paletkę MAP T20. W takim makijażu ważne jest, żeby podkreślić mocniej zewnętrzny kącik dolnej powieki oraz załamanie górnej. Dobrze jest przeciągnąć odrobinę ten cień, aby osiągnąć efekt kociego oka. Chcąc spotęgować ten efekt dokleiłam sporo kępek w zewnętrznym kąciku oka.

IMG_5117

IMG_5110

IMG_5112 3

W dzisiejszym makijażu postanowiłam wykorzystać nową bazę Prime and Fine marki Catrice. Niestety nie mogę o niej napisać nic dobrego. Nie spowodowała efektu zmatowienia, a co gorsza już po pierwszym zastosowaniu wywołała u mnie lekką reakcję alergiczną. Nie polecam :/

IMG_5116

IMG_5124

Skomentuj

