Moje nowe cudeńka – opinia o pędzlach Tommi White

W prezentowanym dzisiaj makijażu widzicie ciąg dalszy moich eksperymentów z nowymi odcieniami sugerowanymi dla zielonej tęczówki. Tym razem sięgnęłam po zapowiadany róż. Wciąż nie jestem przekonana (podobnie jak w przypadku fioletu) czy moje oczy w połączeniu z tym kolorem prezentują się dobrze…

WP_20150908_067

Zamierzam nadal poszukiwać idealnych odcieni dla mojej zielonej tęczówki. W kolejnych propozycjach spróbuję przemycić sugerowany fiolet oraz róż w łączeniach z bardziej stonowanymi kolorami. Będą stanowiły jedynie akcent, zrezygnuję z dotychczasowej formy na całości powieki.

WP_20150908_068

Jeśli chodzi o makijaż ust to poszłam w stronę pomarańczu, aby tego różu nie było zbyt wiele na mojej twarzy. Wykorzystałam konturówkę od Maybelline Colorama w tymże odcieniu. Całość rozjaśniłam wklepując odrobinę korektora. Na koniec nałożyłam bezbarwny błyszczyk. Pamiętacie, że sugerowałam ten odcień zwłaszcza blondynkom, jednak mój brąz coraz bardziej się wypłukuje z rozjaśnianych kiedyś końcówek i mam gdzieniegdzie pasemka jaśniejsze:)

WP_20150908_063

WP_20150908_055

20140815_190714

Przechodząc do tematu dzisiejszego postu zacznę od tego, że kocham testować nowe pędzle! 😀 Jak przychodzi przesyłka z nowiutkimi pędzelkami aż podskakuje z radości. Ostatnio zakupiłam komplet pędzli Tommi White. Zdecydowałam się na nie przede wszystkim dlatego, że zestaw zawiera wszystkie rodzaje pędzli, które stosuję w codziennym makijażu oraz dołączono do nich zgrabny pokrowiec.

pedzle 2

pedzle 3

Po pierwszym użyciu okazało się, że oprócz tego, że prezentują się niezwykle elegancko, są też bardzo miękkie. Wykonanie nimi makijażu było czystą przyjemnością. Oczywiście dopiero za jakiś czas, po dłużym użytkowaniu będę mogła sprawdzić jak jest z ich trwałością.

Przy okazji przypominam Wam, że warto zatroszczyć się o przedłużenie żywotności Waszych pędzli poprzez odpowiednią pielęgnację. Warto myć pędzle w szamponie do włosów, a czasem nawet nałożyć im odżywkę 🙂

WP_20150908_082

szamp

Tradycyjnie na koniec odejdę na chwilę od tematu makijażu 🙂 Będzie trochę o ciuszkach. Pogoda za oknem płata nam figle, raz jest upalnie, za chwilę zimno, dlatego zmobilizowałam się do zrobienia przeglądu w moich butach na jesień. Po kilku przymiarkach uznałam, że takie ciężkie buty dosyć fajnie prezentują się w łączeniach z letniejszymi ubraniami.

WP_20150909_017

Z szafy wydobyłam miedzy innymi zamszowe botki, na które od dawna nie maiłam pomysłu. Kupowałam je parę lat temu i już wtedy pamiętam, że słono za nie zapłaciłam, więc cieszę się, że zaczynają się rodzić pomysły do czego je nosić. Dzisiaj połączyłam je z elegancką, luźną, czarną sukienką i marynarką moro. Dodatkowo dotarła do mnie w tej chwili kurtka, która jak sądzę świetnie będzie się prezentować właśnie z tymi botkami i na przykład dzinsami 😀

WP_20150909_010

WP_20150910_002

WP_20150910_003

WP_20150915_003

11 uwag do wpisu “Moje nowe cudeńka – opinia o pędzlach Tommi White

  1. Też mam takie pędzelki od TOMMI WHITE.Jak dla mnie rewelacja-i nie tylko cenowa.Sa wiele lepsze od chińszczyzny z Allegro i podobnej jakośći jak Hakuro.Nastepne tez beda Tommi White,poleciła mi je przyjaciólka i nie żaluję.Pozdrawiam

    Polubienie

  2. Ja wole pędzelki TOMMI WHITE nawet od Hakuro.Kupiłam zestaw 8szt Tommiego za 70zl a bardzo podobny Hakuro kosztuje 170zl.Włosie jest praktycznie to samo (wiem bo mialam wczesniej H50s),rączki podobne i do tego jeszcze mam etui gratis.Po roku używania nie narzekam więc po co przepłacac?

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

