Konturowanie z marką Eveline

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją opinia na temat zakupionych przeze mnie bronzerów marki Eveline. Jak wiecie bronzerem możemy fantastycznie wykonturować twarz i nie potrzebujemy do tego specjalnych podkładów kryjących. Możemy poprzez taki zabieg zmienić dowolnie rysy twarzy, uwypuklić kości policzkowe, czy zmniejszyć i zwęzić nos. Nie wyobrażam sobie nie wykorzystywać tej techniki w codziennym makijażu, dlatego bronzer jest jednym z istotniejszych produktów jakie posiadam w mojej kosmetyczce. W poprzednim poście wspomniałam Wam, że mój bronzer marki Dior właśnie mi się kończy, dlatego też wybrałam się do Rossmana na małe zakupy. Niedawno zachwalałam Wam naprawdę niedrogi korektor i rozświetlacz marki Wibo, tym razem również pokusiłam się o niedrogi produkt. Na pierwszy rzut oka mi się spodobało to, że do wyboru miałam dwa bronzery – jeden matowy i jaśniejszy na dzień, drugi ciemniejszy z drobinkami przeznaczony do makijażu wieczorowego. 

WP_20150919_001

WP_20150919_008

Bronzer przeznaczony na dzień ma idealny odcień, ponieważ nie wpada (jak większość bronzerów) w pomarańcz. Jego duży plus to również brak połyskujących drobinek. Taki matowy bronzer doskonale się sprawdza w ciągu dnia, niezależnie od pory roku. Możemy nałożyć go sporo bez obaw, że będziemy się za mocno błyszczeć, Za dwa produkty zapłaciłam około 30 zł. Uważam, że to był trafiony zakup.

WP_20150919_129

Z zastosowaniem nowego bronzera na dzień wykonałam nie tylko makijaż sobie, który widzicie powyżej na zdjęciu, ale również mojej ostatniej klientce Agacie. Poprosiła mnie na wstępie o makijaż w stylu Kim Kardashian, a jak zapewne wiele z Was już wie konturowanie jest zabiegiem, z którego jej makijażyści korzystają od lat. Skupiłam się na mocniejszym wykonturowaniu czoła oraz nosa, następnie delikatniej wykonturowałam kości policzkowe oraz szczękę. Okolice oczu, czoła oraz brodę rozświetliłam waniliowym korektorem z paletki korektorów Make up Revolution London. Na powieki zdecydowałam się nałożyć złoty cień, często zauważalny w makijażu oczu Kim, dokleiłam także kępki w rozmiarze short. Makijaż ust w kolorze nude (co jest kolejnym znakiem rozpoznawczym Kim) postawił kropkę nad „i”.

WP_20150919_136

WP_20150919_135

WP_20150919_130

WP_20150919_138

kim_kardashian_uczy_jak_konturowac_twarz_1

Kim Kardashian fot. internet

Wracając do bronzera marki Dior, gdyby któraś z Was zapytała mnie czy kupiłabym go ponownie musiałabym odpowiedzieć „nie”. Uważam, że nie wyróżniał się niczym specjalnym i naprawdę można znaleźć dużo tańszy zamiennik. Produkt ma piękne opakowanie, trwałe i estetyczne oraz wygodny pędzel, jednak po ponad pół roku stosowania mogę stwierdzić, że nie jest wart swojej ceny.

Skomentuj

