Idealny makijaż brwi krok po kroku

Poprzez dzisiejszy post chcę udowodnić, że brwi są jednym z najistotniejszych elementów na naszej twarzy i niewłaściwy ich makijaż (lub jego brak) może zepsuć najbardziej dopracowany makijaż.

Dzisiaj mam wykonany kompletny pracochłonny make up. Jednak na zdjęciu poniżej bez tknięcia brwi. Od razu widać, że coś jest nie tak.

WP_20151008_019

Aby wykonać idealny makijaż brwi musimy wykonać trzy podstawowe kroki:

1.Dobierz idealny dla siebie kolor cienia.

Przy doborze kieruj się kolorem włosów. Cień powinien być jak najbardziej zbliżony do koloru włosów. Ja często łączę brąz z grafitem. Jeżeli decydujesz się wykonać makijaż cieniem do powiek pamiętaj, że musi być koniecznie matowy!

WP_20151008_115

2.Wyposaż się w odpowiedni pędzelek.

Nie da się wykonać precyzyjnego makijażu brwi nie wykorzystując do tego właściwego pędzelka. Jak powinien taki pędzelek wyglądać widzicie na fotografii poniżej. Takie pędzelki są dostępne w drogeriach. Ja swój ulubiony Hakuro H85 zamówiłam na allegro za kilkanaście złotych i szczerze Wam go polecam.

WP_20151008_042

WP_20151008_043

http://allegro.pl/hakuro-h85-precyzyjny-pedzel-do-brwi-lub-eyelinera-i6410755100.html?snapshot=MjAxNi0wOS0xMlQxODo0MTo0Mlo7YnV5ZXI7YmMwNGRmNmZhY2IwZTlhNmZmNWQzMzIyNTIwYjUyNWRiMDVkYjIyYzA0ZGI4ZDliODQyYzljMjNhMDRjNWMwMQ==

3.Technika.

Zauważyłam, że wiele dziewczyn popełnia ten sam błąd – zaczyna makijaż brwi od ich przodu. Odradzam taką metodę. Na pędzelku może znajdować się nadmiar cienia i ciężko nam będzie to zminimalizować. Brwi będą przez to zbyt intensywne, za ciemne sztuczne i nie daj Boże kwadratowe. Przód zawsze zostawiajcie na koniec!

Makijaż brwi proponuję rozpocząć od wykonania kreski na dole od mniej więcej połowy długości brwi do końca.

WP_20151008_046

WP_20151008_048

Kolejny krok to nałożenie i roztarcie cienia na samym łuku i przeciągnięcie jej do końca długości z tyłu. Możecie oczywiście odrobinę przedłużyć tą linię.

WP_20151008_049

WP_20151008_050

WP_20151008_051

Kolejna czynność to wykonanie delikatnej, równej linii na 3/4 (omijamy sam przód) długości brwi na górze.

WP_20151008_052

Mniej więcej będzie to wyglądało tak

WP_20151008_053

Dopiero po wykonaniu tych wszystkich czynności zabieramy się za podkreślenie przodu. I uwaga! nie nabierając już cienia na pędzelek. Resztki cienia rozcieracie na przedniej części brwi.

WP_20151008_054

Możecie, lecz nie musicie wzmocnić makijaż brwi podkreślając je specjalnym żelem. Ja stosuję do tego wysuszony tusz do rzęs. W tym przypadku skupiam się przede wszystkim na włoskach z przodu, ponieważ mam ich tam najmniej.

WP_20151008_059

WP_20151008_068

Efekt końcowy powinien prezentować się tak

WP_20151008_078

Mam nadzieję, że mój instruktażowy post pomoże niektórym z Was w wykonaniu perfekcyjnego makijażu brwi. Są różne techniki, ja stosuję pewną bezpieczną i sprawdzoną. Zachęcam do wykonania makijażu tak jak przedstawiłam Wam go w dzisiejszym poście krok po kroku. Nie może się nie udać! 🙂

WP_20151008_066

8 uwag do wpisu “Idealny makijaż brwi krok po kroku

  1. Hej,jestem po makijażu permanentnym brwi i efekt mam identyczny jak Ty. Makijaż do pracy zajmuje mniej czasu. Jestem efektem zachwycona jeszcze korekta dla zapigmentowania koloru na dłużej i bajka a tak się bałam. Ty masz piękne brwi.

    Lubię to

    • Jest to z pewnością wygodne i komfortowe rozwiązanie, ciesze się, że efekt zadowala, to najważniejsze 🙂 Mnie makijaż brwi na tym etapie zajmuje dwie minuty i mogę regulować, stopniować intensywność w zależności od typu makijażu 🙂 Mam nadzieję, że z czasem będziesz równie zachwycona jak na początku. Ja na pewno mówię pas 🙂
      Pozdrawiam N.

      Lubię to

  2. Bardzo ładny makijaż,tylko te konturowanie nosa,a dokładniej próba jego skrócenia nie wyszła Ci… Widać pomarańczowa plamę na końcu noska :/ psuje to całość,pozdrawiam ciepło

    Lubię to

Skomentuj

