Makijaż do pracy

Wiecie, że lubię makijaże mocne, oparte na konturowaniu, wyrazistym oku. Przygotowując dla Was posty także staram się, aby prezentowany makijaż był efektowny, czymś się wyróżniał. Dzisiaj jednak będzie spokojniej. Na życzenie jednej z Was przygotowałam propozycje makijażu stonowanego, idealnego do pracy. Warto jest starannie dobrać makijaż stosowny do miejsca pracy, ponieważ musimy mieć na uwadze, że to jak wyglądamy ma wpływ ogromny na to jak jesteśmy odbierane oraz oceniane przez innych. Pomimo, iż bardzo lubię wyrazisty makijaż, wiem, że są miejsca, w których należy go ograniczyć. Takim miejscem jest na przykład nasza praca. Sądzę, że fatalnie czułabym się w pracy zmalowana w swoim klasycznym stylu 🙂

WP_20151011_006

Nie oznacza to jednak, że w takim makijażu musimy rezygnować z kreski, czy konturowania, ale możemy to odrobinę złagodzić. W makijażu oka zdecydowałam się na użycie matowych cieni w kolorze brązu oraz łagodnego fioletu. Na dolna powiekę nałożyłam prawie niezauważalną warstwę cienia. Matowy cień jest jak już wiecie jest idealny na dzień, więc doskonale sprawdzi się w makijażu do pracy. Możecie podkreślić w ten sposób oko, pozostając stylowe i adekwatne do sytuacji. Uważam, że nie musimy wcale rezygnować z kreski na górnej powiece. W połączeniu z delikatnym cieniem oraz  łagodnie podkreślonymi rzęsami całość wygląda subtelnie. 

WP_20151011_024

WP_20151011_029

Odcień pomadki, na który się zdecydowałam moim zdaniem jest idealny do pracy. Jest to pomadka rapid rose marki Avon. Takim kolorem mam wrażenie dodałam sobie powagi oraz klasy. Jest mało krzykliwy, elegancki, a zarazem pięknie podkreśla usta. Pomadka jest z serii satynowych dlatego dodatkowo zmatowiłam i odrobinę przyciemniłam ją poprzez zastosowanie konturówki Miss Sporty 007. To co sprawdzi się idealnie na imprezie, czy kolacji jest zupełnie nieadekwatne chociażby w pracy. Dlatego połyskujący błyszczyk, czy intensywny kolor na ustach wyglądałby zbyt wulgarnie.

WP_20151011_049

WP_20151011_058

Moim zdaniem jest to makijaż idealny zarówno do pracy o charakterze biurowym, jak i do pracy, która wymaga kontaktu z klientem. Myślę, iż zgodzicie się ze mną, że jeśli same czujemy się ze sobą dobrze i wiemy, że prezentujemy się nienagannie nasza samoocena wzrasta. W efekcie w pracy jesteśmy bardziej zdecydowane, pewne siebie, pogodne, pełne energii. Pokuszę się o stwierdzenie, że nasz wygląd wpływa na naszą wydajność. Zgadzacie się ze mną?

WP_20151011_035

W moim przypadku tak jest. Kiedy czuję się dobrze sama ze sobą jestem pozytywniej nastawiona do otoczenie, mniej zniechęcona do trudnych zadań, a nawet chętniej je podejmuję. Można by pomyśleć, że skupianie się na wyglądzie zewnętrznym jest płytkie i infantylne, ja jednak uważam, że chcąc nie chcąc to jak wyglądamy wpływa na to jak się czujemy, a to jak się czujemy generuje naszą wydajność, samopoczucie, podejście do otoczenia. Ja dzisiaj spoglądam w lustro i czuję się świetnie. Chętnie podejmę jakieś nowe wyzwanie 🙂

WP_20151011_059

9 uwag do wpisu “Makijaż do pracy

    • Zamierzam na weekend szerzej opisać, co udało mi się zakupić korzystając z tej tej promocji. Na tą chwilę do ust (bo w tym tygodniu mamy na kosmetyki do ust 49%)polecam w szczególności dwie pomadki Bourjois Rouge Edition Velvet oraz Maybelline 715 coco cream. Od zawsze stosuje również konturówkę od Miss Sporty w odcieniu 007. Aktualnie testuję błyszczyki z Eveline, więcej o nich w kolejnych postach 🙂

      Lubię to

  1. Zgadzam się i czekam na wpis z zakupów i pro pozycje na inne promocje. Ja ze swojej strony polecam tusz do rzęs loreal wml la couture złoto fioletowy , efekt po nim boski , mialam wiele tuszy ale ten to pewniak. Z eyelinerow tez loreal slim eyeliner pol roku mi służył piękny głęboko czarny kolor i końcówka perfekcyjna.
    Pozdrawiam

    Polubione przez 1 osoba

  2. To mamy taki sam gust co do tuszy, ja też je bardzo lubiłam, ale gdy kupilam ten z loreala to zostałam przy nim.
    Poszukuję pudru także post bardzo przydatny dla mnie będzie.

    Lubię to

Skomentuj

