Moje nowości zakupowe z Rossmana

Chwilę mnie nie było, ale powracam szybciutko do Was zwłaszcza, że mamy aktualnie przerozmaite promocje w Rossmanie. Chcę się z Wami podzielić tym co kupiłam i co planuję zakupić. W tym tygodniu promocja 49% obejmowała produkty do ust oraz lakiery do paznokci.

WP_20151107_106

Chyba nikogo nie zaskoczy sięgnięcie przeze mnie po moją ukochaną konturówkę do ust Miss Sporty w kolorze 007, o której rozpisuję się do znudzenia. Jest coś w tym kolorze uniwersalnego, dzięki czemu pasuje mi pod wiele rodzai pomadek, oprócz tego świetnie się temperuje, nie jest łamliwa – jak jej nie kochać 🙂

WP_20151107_111

Zdecydowałam także, że muszę koniecznie zakupić pomadkę, którą niegdyś stosowałam regularnie, czyli Maybelline Coco Cream 715. Jest to lekko połyskująca, pięknie nawilżająca usta pomadka w kolorze jasnego beżu. W połączeniu z odrobiną fluidu pozwala uzyskać idealny odcień nude.

wp_20151107_034

W ostatnim czasie bardzo pozytywnie zaskakuje mnie marka Eveline. Odżywka 8 in1 pozwala zachować moje paznokcie w idealnym stanie bez wizyt u kosmetyczki,  fantastyczny bronzer mat 51 towarzyszy mi w każdym moim makijażu, ale absolutną rewelacją okazały się nawilżone skarpetki, które doskonale zmiękczają zrogowaciały naskórek i sprawiają, że stopy długi czas nie wymagają stosowania tarki.

WP_20151022_002

Mając takie dobre doświadczenia z tą tanią marką kosmetyczną skusiłam się na trzy błyszczyki. Jeszcze ich nie zdążyłam wypróbować, ale na pierwszy rzut oka są bardzo kleiste co dobrze wróży jeśli chodzi o trwałość. Błyszczyk 368 ma śliczny odcień nude.

WP_20151110_006

 Ich zapach przypomina mi gumę balonową 🙂

WP_20151107_012

WP_20151107_119

Pomadek marki Bourjois nie stosowałam nigdy, ale pomyślałam sobie, że skoro mam błyszczyk, pomadkę połyskującą, to może warto sięgnąć po produkt z matowym wykończeniem. W moje ręce wpadła pomadka Rouge Edition Velvet w kolorze 10. To był strzał w 10! Szminka w aktualnej promocji kosztowała mnie 23 zł. Za tą jakość oraz  trwałość warto za nią zapłacić nawet regularną cenę. Szmineczka utrzymuje się na moich ustach pomimo jedzenia i picia przez 10 godzin bez poprawiania! Po tym szokującym doświadczeniu, na drugi dzień pobiegłam po jeszcze jedną sztukę. Bardzo gorąco ją Wam polecam. Na pewno pojawi się w wielu kolejnych moich makijażach.

WP_20151107_040

Poniżej w połączeniu z odrobiną fluidu.

WP_20151107_078

Lakiery do paznokci, które zakupiłam to głównie marka Wibo, która także pozytywnie mnie zaskoczyła. Zdecydowałam się na klasyczną czerwień, oraz odcienie nude, które pięknie wydłużają optycznie moje palce. Chwyciłam także po bezbarwny lakier utrwalający 🙂

WP_20151107_106

WP_20151108_004

11220472_825203607590948_554516012234846803_n

Przed nami kolejne promocje w Rossmanie. Sądzę, że z uwagi na tłustą skórę zakupię pudry matujące z Bourjois healthy ballance w kolorze Vanilla 52 oraz Rimmel stay mat w kolorze 001,  być może skuszę się na jakieś paletki z Wibo? Jeszcze nie zdecydowałam 🙂 Może Wy mi coś polecicie??

WP_20151107_059

Kochane na koniec akcencik modowy 🙂 Wiecie, że mam obsesje na punkcie frędzli. Nie mogłam więc się nie skusić na piękne sznurowane botki z frędzlami marki Deezee. Choć pogoda za oknem wyklucza takie obuwie, to na wiosnę z ogromną radością w nie wskoczę. Czuję się w nich bardzo kobieco i seksownie. Uważam, że pasują do szortów, dzinsów bądź sukienki. Mam na nie sporo koncepcji 🙂

WP_20151031_157

WP_20151031_154

ania l

Ania Lewandowska fot. internet

Kolejnym modownym nabytkiem ostatnich tygodni jest kurtka puchowa w kolorze limonki uchodząca za aktualny hit sezonu. Do tej pory kolory „fluo” wykorzystywałam jedynie jeśli chodzi o obuwie, jednak muszę przyznać, że czuję się w takim odcieniu bardzo młodo, sportowo, kolor dodaje energii 🙂

WP_20151107_117

Dla tych z Was, które nie widziały na moim profilu na facebooku ostatniej panny młodej. która odważanie zdecydowała się na bakłażan zdjęcia prezentuję poniżej 🙂 Buziak

WP_20151031_002WP_20151031_001

6 uwag do wpisu “Moje nowości zakupowe z Rossmana

  1. Dzięki za wpis. Ja tez z pomadki velvet mat jestem bardzo zadowolona. Dziś jestem po zakupie mojego ulubionego tuszu , kredki do oczu maxfactor nude, linera bourjois i na próbę wzięłam tusz bourjois twist up the volume.
    Niestety ale puder rimmel mi nie pasuje lubie true match ale chciałam wypróbować coś innego.
    Pozdrawiam i napisz co kupiłaś na kolejnych eyepach promocji.

    Polubienie

Skomentuj

