Revlon Colorstay Golden Beige 300, coś dla ciała od Garnier plus moja dzisiejsza stylizacja

Witajcie! Dzisiaj po raz pierwszy zastosowałam swój ulubiony od lat podkład Revlon Colorstay, ale w odcieniu, którego jeszcze dotąd nie miałam. Nie decydowałam się na niego wcześniej ponieważ wydawało mi się, że będzie bardzo ciemny. Zaintrygował mnie jednak jego beżowo – waniliowy kolor, tak odmienny od wpadającego w róż 180, który stosowałam odkąd pamiętam. Przyznam się Wam, że zdarza mi się raz w miesiącu wskoczyć na parę minut na solarium 🙂 Wiem, wiem wcześniej to bardzo negowałam, jednak ta jesienna, depresyjna aura pchnęła mnie do tego, aby zaczerpnąć odrobinę ciepła i słonka 🙂 W związku z tym odcień mojej skóry także zrobił się odrobinę ciemniejszy, więc pomyślałam, że spróbuję. Jestem zachwycona tym kolorem! Podkład nie jest siny, zupełnie nie wpada w róż, to czysta wanilia. Kolor to Golden Beige 300.

WP_20151220_229.jpg

WP_20151220_020

Jeśli jesteście bardzo blade, kolor może być trochę za ciemny. Jeśli jednak Wasza skóra jest lekko opalona będzie idealny. Kolor jest bardzo naturalny, fantastycznie stapia się ze skórą. Na nowo pokochałam mój podkład 😉

WP_20151220_021.jpg

W tym makijażu wykorzystałam nową miłość, czyli eyeliner Loreal, o którym wałkuję do znudzenia 😀

WP_20151220_204

WP_20151220_236.jpg

WP_20151220_237.jpg

Dzisiejszy dzień, to w zasadzie same pozytywne odkrycia, miłe niespodzianki. Poza podkładem muszę Wam gorąco polecić niesamowicie ujędrniający oraz nawilżający balsam wzbogacony o cztery olejki od Garnier. Na ogół stosuję i wolę oliwki. Mam ich spory zapas w domu, wciąż testuję nowe firmy. Nie sądziłam, że balsam może pozwolić uzyskać jeszcze lepszy efekt! Dziewczyny gorąco polecam. Nie mogę przestać głaskać swojej skóry 😀 Hit!

WP_20151220_230.jpg

WP_20151220_231.jpg

Pogoda ostatnimi czasy nas rozpieszcza. Zaraz po tym jak otworzyłam dziś rano oczy, odsłoniłam rolety w oknie, przeciągnęłam się, dostrzegłam pełne słonce za oknem. Było tak przyjemnie, że wyciągnęłam z szafy ramoneskę 🙂 Dzisiejsza moja stylizacja zainspirowana jest lookiem Kim Kardashian West. Elementy garderoby jak czarne dzinsy, luźny t-shirt, szpilki, czarna ramoneska, chyba każda z nas posiada w swojej szafie. Szybko udało mi się zmontować idealny zestaw. Prosta, sportowa elegancja – uwielbiam!

kim k

Kim Kardashian West fot. internet

WP_20151220_170.jpg

Do stylizacji dobrałam spore spiczaste okulary z subtelnym wzorem w panterkę. Okulary pochodzą ze strony Brylove.

WP_20151220_116

WP_20151220_076

WP_20151220_071.jpg

kim-kardashian

Kim Kardashian West fot. internet

Jedna uwaga do wpisu “Revlon Colorstay Golden Beige 300, coś dla ciała od Garnier plus moja dzisiejsza stylizacja

Skomentuj

