Mój szalony Sylwester

Na życzenie Gabi dzisiaj mała relacja z mojego Sylwestra 🙂 Tak się układa w moim życiu, że co roku spędzam go w zupełnie innej formie. W tym roku padło na ognisko w plenerze. W związku z tym, że były idealne warunki do takiej właśnie imprezy pomysł okazał się świetny. Palące się płomienie wprowadzają fantastyczny klimat. Dodatkowo zaczął prószyć śnieg i można było podczas spadających płatków śniegu powygłupiać się i potańczyć. Ziemniaczki z ogniska oraz przeróżne mięska z kociołka dopełniły dzieła 🙂

ognocho

kociol

snieg

my

Taka forma imprezy pozwoliła również na zabranie ze sobą mojego pieska, który bardzo boi się fajerwerków. Był stale przy nas w towarzystwie swojej siostry, dzięki czemu przeżył imprezę bezstresowo 🙂

pieski

WP_20151231_085

Pomimo imprezy plenerowej nie mogłam pojawić się bez makijażu, w końcu to Sylwester 🙂 Postanowiłam jednak na dość neutralne cienie – brąz i srebro.

WP_20151231_033

Kości policzkowe sowicie obdarowałam połyskującymi drobinkami. W tym miejscu idealnie sprawdził się rozświetlacz Hollywood.

WP_20151231_014

WP_20150805_004

Makijaż ust to był mały eksperyment. Zastosowałam do niego bowiem podkład kryjący KoBo 🙂 Make up był bardzo trwały,  a usta idealnie matowe. Na dodatek w ogóle nie miałam odczucia suchości na ustach.

WP_20160101_011

WP_20151231_070

Na koniec muszę Wam zdradzić, że ostatnio po doczepieniu rzęs Ardell Demi Wispies Natural dopełniam makijaż oka kilkoma kępkami w rozmiarze Large. Doczepiam je nieregularnie, przez co moim zdaniem rzęsy wyglądają mniej „plastikowo” i sztucznie 🙂

WP_20151231_074

WP_20151231_074

Kochani! Życzę Wam z całego serduszka wspaniałego Nowego Roku, samych niezapomnianych chwil i dziękuję, że jesteście ze mną!!!

WP_20151231_071

Zapraszam również na moją stronę

https://www.facebook.com/Natalia-make-up-blog-1713261675624673/?fref=ts

2 uwagi do wpisu “Mój szalony Sylwester

  1. Mam do Ciebie pytanie, czy mogłabyś napisać posta dotyczącego ulubionych kosmetyków 2015 roku które możesz polecieć, kolorówkę i pielęgnację ,ale też i zapachy. Chętnie poczytam.

    Polubienie

Skomentuj

