Produkty, bez których nie powstałby żaden z moich makijaży oraz coś dla brązowookich

Dzisiejszy post jest nawiązaniem do prośby jednej z moich czytelniczek o polecenie swoich „the best of the best”. Przy okazji tego postu chciałam również zaprezentować po dość długiej przerwie makijaż dla kobiet o brązowych oczach. Na tą okoliczność zamówiłam stosowne soczewki koloryzujące 🙂

Mogłam dzisiaj sięgnąć po odcień, który moim zdaniem gryzie się zarówno z zielonym kolorem oczu jak i szarym, czyli granat. Kolor ten za to cudownie współgra z brązową tęczówką. Wykonując makijaż oka najpierw nałożyłam na całą górną powiekę ciemny, matowy brąz z ulubionej paletki mocha latte od Avon, następnie nałożyłam granat na ruchomą powiekę. Na dolną powiekę nałożyłam jedynie odrobinę cienia w kolorze ciemnego złota oraz mocno wytuszowałam dolne rzęsy, aby oko optycznie powiększyć.

WP_20160117_018.jpg

WP_20160117_009.jpg

Każdy mój makijaż oka dopełniają idealnie rzęsy Ardell Demi Wispies.

WP_20160117_048.jpg

Chcąc uniknąć katastrofy makijaż rozpoczęłam dzisiaj na odwrót, mianowicie od makijażu oczu. Każda z Was na pewno ma przykre doświadczenia z obsypaniem się cienia na pięknie nałożony korektor pod oczami, co zrujnowało Wam cała pracę. Dlatego ja, wiedząc że nakładam dzisiaj ciemny kolor rozpoczęłam od makijażu oczu, dopiero później zabrałam się za podkład, korektor, bronzer oraz róż. W tym miejscu muszę podkreślić jak bardzo zaskoczył mnie bronzer marki Eveline w kolorze 51 mat, szczególnie jeśli chodzi o odcień. Aktualnie to mój numer jeden.

WP_20160117_050.jpg

Każdy z moich makijaży pięknie wykańcza róż Chanel Joues Contrase 80 Jersey, który w moich oczach zdaje się nie mieć tańszego zamiennika. Ma idealny odcień pudrowego różu z domieszką połyskujących, złotych drobinek. Make up utrwaliłam pudrem transparentnym Rimmel 001, któremu jestem wierna od kilku lat. Pięknie matowi, nie pozostawiając na twarzy grubej warstwy.

image(4)

IMG_3272

Jako miłośniczka koloru nude na ustach długo poszukiwałam ideału. Znalazłam go w galerii MAC. Moim numer jeden natychmiast stała się pomadka w odcieniu Myth. Jestem zachwycona pomadkami tej marki nie tylko w odcieniu nude, ale także w intensywnych kolorach, których kolekcję zamierzam poszerzyć na wiosnę 🙂

WP_20160117_017.jpg

IMG_3768

IMG_3771

WP_20160117_036.jpg

W prezentowanym makijażu ważną rolę odegrały także dwa produkty marki Wibo. Kuleczki rozświetlające powędrowały na wierzch nosa oraz łuk Kupidyna, korektor Deluxe Brightner umożliwił precyzyjne konturowanie. Jest bardzo kremowy, łatwo się rozciera dzięki czemu unikamy uczucia ciężkości.

WP_20160117_049.jpg

Trwałe produkty to trwały makijaż. Pod tym hasłem na pewno muszę ulokować bazę Artdeco, która scala mój makijaż oka nawet przy ekstremalnych upałach oraz ostatnie odkrycie – eyeliner  Super Liner Perfect Slim od Loreal. Produkt wygodny w użyciu, a zarazem trwały.

WP_20160117_030

Jak pokazuje moja lista nie musimy sięgać po najdroższe marki, aby wykonać profesjonalny makijaż. Wymaga jednak czasu znalezienie ideałów w danej dziedzinie i kilkunastu wpadek podczas testowania 😉 Udanego popołudnia :*

WP_20160117_033.jpg

WP_20160117_005.jpg

12507434_861972643914044_1989190072893328224_n.jpg

Zapraszam również do polubienia mojej strony

https://www.facebook.com/Natalia-make-up-blog-1713261675624673/?notif_t=page_fan

 

4 uwagi do wpisu “Produkty, bez których nie powstałby żaden z moich makijaży oraz coś dla brązowookich

    • Witaj, podstawą mojej pielęgnacji są na pewno peelingi i tutaj stosuje te najzwyklejsze z Garnier. Peeling wykonuję dwa razy w tygodniu. Nie stosuję drogich kremów, zazwyczaj sięgam po Nivea visage, lub Ziaję. Maseczkę nakładam raz w tygodniu i obecnie jest to maseczka biosiarczkowa, która zakupiłam będąc z SPA i jest przeznaczona dla mojej tłustej skóry. Zamiennie stosuje także maseczki z glinki. Zawsze mam w łazience krem pod oczy i tutaj także tania marka-aktualnie Avon . Za absolutną podstawę pielęgnacji uważam dokładny demakijaż przed snem i zawsze to czynię 😉 Mam wrażenie, że jakość mojej skóry poprawiła sie z jednoczesnym piciem większych ilości wody dziennie. Pozdrawiam 😊

      Polubienie

Skomentuj

