Ombre lips – moje zestawienia kolorystyczne

Wychodząc na przeciw prośbie moich uroczych czytelniczek narzucam tempo 🙂 Zamieszczam Wam świeżutki post troszkę wcześniej niż zwykle. Temat dzisiejszego wpisu był już podejmowany przeze mnie ładnych parę bądź paręnaście miesięcy temu, lecz taki ciekawy rodzaj makijażu ust zasługuje na jeszcze odrobinę uwagi 🙂

Mowa tutaj o „ombre lips”, które polega to na łączeniu ze sobą dwóch kolorów na ustach. Jaśniejszy kolor zazwyczaj znajduje się w centralnej części ust. Na pewno każda z Was ma w swojej kosmetyczne takie odcienie, które w połączeniu ze sobą stworzą bardzo ciekawy efekt.

WP_20160213_226.jpg

W moim pierwszym, starszym poście na ten temat połączyłam ze sobą dwie pomadki z Avonu w kolorze koral oraz śliwka, które fantastycznie ze sobą współgrały (link zamieszczam poniżej). Tym razem zdecydowałam się na duet Golden Rose 23 z Bourjois Rouge Edition Velvet 10. 

https://nataliamakeupblog.wordpress.com/2015/04/24/ombre-lips/

WP_20160213_216

Taki rodzaj makijażu nie tylko sprawia, że nasz make up nie wygląda pospolicie, ale również zastosowanie jasnego odcienia w środkowej części ust powiększa je optycznie.
Moim zdaniem jest zbyt ekstrawagancki na co dzień, lecz świetnie sprawdzi się w makijażu wieczorowym. Jeśli lubicie być w centrum uwagi, to z takimi ustami macie to zagwarantowane 😉

WP_20160213_235.jpg
 
WP_20160213_265.jpg
 
WP_20160213_275.jpg
 
Wybrane przeze mnie pomadki bardzo subtelnie przechodzą przez siebie. Jeśli chcecie zaszaleć z kolorem jeszcze bardziej, to proponuje Golden Rose 23 połączyć z Mac Candy Yum Yum.

WP_20160214_187.jpg
 
WP_20160214_190

Jak widzicie na fotografiach ponownie sięgam po ciemną zieleń. Niebawem daję moim oczkom odpocząć od koloryzujących soczewek i wracam do naturalnej zieleni, więc do końca lutego korzystam z odcieni idealnych dla brązowej tęczówki. Do takich moim zdaniem zalicza się zieleń. Poprzez nałożenie białej kredki na wodnej linii dolnej powieki dodatkowo podkreśliłam ten odcień.
 
WP_20160213_335.jpg
 
WP_20160213_349
 
WP_20160213_227.jpg
Buziak :*
 

5 uwag do wpisu “Ombre lips – moje zestawienia kolorystyczne

  1. 🙂 widzę znowu zmiany, nowy kolorek włosów, naturalne oczka ;), osobiście uważam że jednolity kolor włosów bardzie Ci pasuje, ale to jest moje zdanie, a w czym Ty się czujesz dobrze…sama wiesz.
    Pięknie zdjęcia stylizacja i make up, a kolor na ustach …..przepięknie ścieniowany , zakochałam się :*
    pozdrawiam

    Lubię to

Skomentuj

