Mroczny makijaż z wykorzystaniem czarnej pomadki Golden Rose Velvet Matte

Od pewnego czasu korciło mnie, aby wypróbować na sobie czarną pomadkę do ust. Dotąd wstrzymywało mnie to, że miałam ciemne włosy i czułam, że to nie będzie dobrze wyglądać. Zazdrościłam blondynkom, że mogą szaleć z takimi ciemnymi kolorami. Dzisiaj, kiedy mam jasne ombre także mogę próbować tego, co pasuje blondynkom. Zmiana koloru włosów zawsze daje nam nowe możliwości w makijażu. Ja lubię zmiany, szybko się nudzę dlatego eksperymentuję nie tylko z soczewkami koloryzującymi, ale w ostatnim czasie także z włosami.

WP_20160220_045

Dzisiejszy makijaż zaliczam zdecydowanie do odważnych. Poprzez zastosowanie czerni na ustach jest mocny, mroczny, prowokacyjny. Także oczy podkreśliłam czarną konturówką. Na ruchomej górnej powiece znajduje się subtelny róż, załamanie górnej powieki podkreśliłam brązowym matowym cieniem. Na dolną powiekę nałożyłam i połączyłam ze sobą brąz oraz ciemną zieleń.

WP_20160220_057.jpg

WP_20160220_011

Pierwszy raz widzę siebie w takiej odsłonie i choć zdaję sobie sprawę, że to look tylko na stosowne okazje, to odczuwam ekscytacją w związku z dzisiejszą metamorfozą. Makijaż jest tematem nieskończonym. Wciąż pojawiają się nowe trendy, produkty, mamy mnóstwo możliwości, alby wciąż się zmieniać i odkrywać siebie na nowo, co według mnie jest niesamowicie ekscytujące 🙂

WP_20160220_010.jpg

Pomadki Goldem Rose jak wiecie nie należą do najtrwalszych, ale trzeba przyznać, że występują w bardzo ciekawych odcieniach. Jednym z nich jest Velvet Matte.

WP_20160220_212.jpg

WP_20160220_209

WP_20160220_001

WP_20160220_018.jpg

Na koniec akcent modowy 🙂 Udało mi się wygrać na allegro licytację na płaszcz z Zary, który od dłuższego czasu bardzo mi się podobał. Jest niesamowicie uniwersalny i bardzo cieszę się, że udało mi się go nabyć za pół ceny. Można nosić go zarówno do szpilek jak i butów sportowych. Na pewno pokaże go Wam w kilku odsłonach.

plaszcz-szlafrok-handmade-zara-camel-bezowy-hit-5018640491

WP_20160220_094.jpg

WP_20160220_101.jpg

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_untitled.png

Udanego dnia :*

Zapraszam również do polubienia mojej strony

https://www.facebook.com/Natalia-make-up-blog-1713261675624673/?notif_t=page_fan

Skomentuj

