Baza NYX Pore Filler oraz ciekawy patent na kreskę

Witajcie! Dzisiaj obiecana opinia o testowanej przeze mnie bazie Pore Filler marki NYX. Baza ma za zadanie zredukowanie widoczności porów. Mam z tym kłopot, więc jestem idealnym testerem. Czy produkt sobie poradził? W mojej opinii całkiem nieźle. Zaraz po aplikacji pory optycznie są zredukowane, moim zdaniem w znacznym stopniu. Baza nadaje naszej cerze lekko kremowy koloryt. Mam wrażenie, że baza niweluje także świecenie się skóry. Chętnie będę ją stosować na sobie i swoich klientkach. Pamiętajcie jednak, że baza to kolejna warstwa makijażu, należy stosować ją z umiarem i na pewno nie na co dzień, aby nie zapychać i nie obciążać cery.

WP_20160302_107.jpg

WP_20160305_039

WP_20160305_086

Dzisiejszy makijaż jest bardzo zbliżony do tego, który prezentowałam Wam w poprzednim poście.  Chciałabym jednak skupić się na wykonaniu kreski. Chcąc uzyskać taki efekt, długiej, roztartej linii musimy wykonać trzy czynności. Po pierwsze robimy kreskę eyelinerem przedłużając ją cieniutką kreską aż na długość cienia w zewnętrznym kąciku oka.

Drugim krokiem jest roztarcie z wykorzystaniem czarnego cienia do powiek tej linii. Istotne jest roztarcie cienia szczególnie w załamaniu powieki. Widzicie to na fotografiach poniżej. 

WP_20160305_097

Ostatni krok to wklepanie palcem mocno połyskującego cienia na ruchomej części górnej powieki. Ja zastosowałam ten w odcieniu bardzo jasnego złota. Dzięki temu połączymy i ujednolicimy cały makijaż górnej powieki.

WP_20160305_080

Mam nadzieję, że podoba się Wam ten rodzaj kreski i chętnie wypróbujecie ten patent. Dzisiaj sobota i myślę, że taki rodzaj makijażu może Was zainspirować i bardzo bym tego chciała. Taki makijaż jest idealny dla osób z podobnym rodzajem powieki do mojej. Moje oczy są małe, mam opadające powieki i muszę sobie dość mocno wyrysować je cieniami. 
Taka kreska nadaje kształt oka oraz wydłuża je optycznie. Makijaż wbrew pozorom nie jest trudny do wykonania. Wykorzystałam do niego jedynie trzy kolory – brąz, czerń i jasne złoto.

WP_20160305_103

Na koniec wspomnę jeszcze o kolejnym triku 🙂 Świat oszalał na punkcie konturowania. Konturujemy już nie tylko twarz ale i szyje i dekolt. Ja dzisiaj wykonturowałam sobie nawet usta 🙂 Podobno można tak w prosty sposób powiększyć optycznie nasze wargi. Używamy do tego niczego innego jak podkładów kryjących, łącząc je ze sobą (najlepiej wklepując palcem).

WP_20160305_008

WP_20160305_033

 

 

 

 

Skomentuj

