Eksperymentujmy z makijażem!

Jestem ciekawa, czy niektóre z Was odważyły się w ostatnim czasie na zastosowanie czarnej szminki? Oprócz tego, że jest fantastyczna dla blondynek, to jest to absolutny obecnie trend. Ja  miałam ją na sobie dwa razy i czuje się w niej bardzo oryginalnie, odważnie. Ten kolor ma w sobie moc 🙂

WP_20160305_169.jpg

Decydując się na taki kolor na ustach dobrze jest mieć coś jasnego na sobie jeśli chodzi o garderobę. Nie chcemy wyglądać zbyt mrocznie. Kolory takie jak kremowy, beżowy czy pudrowy róż będą świetnie współgrały z takim makijażem.

Tym razem, aby skupić uwagę na ustach zminimalizowałam odrobinę makijaż oka, zwłaszcza dolnej powieki. Nałożyłam na nią jedynie bardzo jasny złoty cień.

WP_20160305_165.jpg

WP_20160305_161.jpg

Wiecie, że to nie jest makijaż w moim stylu. Jestem absolutnie zakochana w ustach w kolorze nude, na lato wybieram często pomadki w odcieniach ‚fluo”, jednak warto czasem zobaczyć siebie w zupełnie nowej odsłonie. Nawet idealnie dopracowany „signature look”może w pewnym momencie stać się nudny 😉

WP_20160305_184.jpg

Całuję! :*

6 uwag do wpisu “Eksperymentujmy z makijażem!

  1. Sama jestem zdziwiona, ale bardzo mi się podobasz w czarnej szmince! Jestem zdzwiona, bo uważam taki makijaż za wyjątkowo nietwarzowy i nie widziałam jeszcze osoby, która wyglądałaby w tym dobrze. Tymczasem Tobie to nawet pasuje, wyglądasz nawet nie tyle drapieżnie co tajemniczo i seksownie. Napisz tylko czy wyszłaś tak z domu 😉

    Ja nadal nie upolowałam kulek z Wibo, zapominam o nich jak tylko wejdę do Rossmanna. Chyba sobie zapiszę na karteczce i wsadzę do kieszeni (i pewnie zapomnę o niej ) 😉

    Pozdrawiam

    Lubię to

    • Dziękuję! Uwierz mi, że przy odpowiedniej stylizacji taki makijaż może tworzyć ciekawy look 🙂 Jasne, że wyszłam skupiając na sobie sporo spojrzeń, ale nie mam z tym kłopotu 😉 Lubię się wyróżniać i „nosić” coś oryginalnego. Bez karteczki (elektronicznej) połowę rzeczy bym zapomniała na zakupach 😀 Nawet dzisiaj mam skrupulatnie przygotowaną 🙂 Pozdrawiam :*

      Lubię to

Skomentuj

