Czym jest baking?

Witajcie!

Zanim przejdę do tematu postu chcę Wam przypomnieć, że od 20 kwietna rozpoczynają się promocje 49% w Rossmanie. Zastanawiałam się ostatnio na co bym się pokusiła i doszłam do wniosku, że będą to jedynie pomadki matowe z Bourjois, bronzer z Eveline 51 mat oraz korektor Deluxe z Wibo. Dlaczego tak skromnie? Otóż jak wielokrotnie Wam wspominałam większość kosmetyków kupuję przez internet, dzięki czemu płacę połowę ceny. Zawsze dokładnie sprawdzam sprzedawcę i jeszcze nigdy nie byłam niezadowolona. Kupując przez internet uniknę tych gigantycznych kolejek i tłoku przy gablotach. Produkty, po które udam się do Rossmana w okresie promocji po prostu przez internet nie są tańsze. Ich cena z przesyłką jest identyczna jak regularna w drogerii poza promocją. Poniżej widzicie moje ostatnie zakupy internetowe 🙂 Wszystko za pół ceny 🙂

WP_20160413_002.jpg

Przechodząc do tematu bakingu na wstępie muszę podkreślić, że jest to ponownie technika (obok konturowania i strobingu), która fantastycznie sprawdza się w makijażu fotograficznym. Jest to coś odpowiedniego dla mnie, ponieważ fotografuję mój makijaż dla Was i chcę, aby się świetnie prezentował. Ponadto doskonale sprawdzi się w makijażach, ślubnych. Osobą, która świetnie go promuje jest przez jednych kochana, przez innych nienawidzona, ale na pewno często przeze mnie wywoływana Kim Kardashian (fot. poniżej).

kim-kardashian-baking-beauty.jpg

Kim Kardashian fot. internet

What-Baking-Makeup.jpg

Kim Kardashian fot. internet

Baking polega na nałożeniu grubej warstwy pudru transparentnego na okolice, które chcemy dodatkowo rozjaśnić, rozświetlić. Przy tym taka warstwa utrwali i zmatowi nam makijaż. To nie jedyna zaleta tej techniki. Nakładając grubą warstwę pudru transparentnego na okolice pod oczami możecie bez obaw o osypanie się cienia stosować nawet te najciemniejsze kolory. Nadmiar pudru transparentnego usuniecie pędzelkiem razem z drobinkami cienia. Zdarzało mi się już stosować baking  nie wiedząc jeszcze, że ma to swoja nazwę 🙂

https://nataliamakeupblog.wordpress.com/2016/03/20/moj-sposob-na-obsypywanie-sie-czarnego-cienia/

page

bak

Puder transparentny, który posiadam (Max factor ) niestety jest  moim zdaniem za ciemny, aby mógł spotęgować efekt rozjaśnienia twarzy, dlatego zamówiłam dwa pudry transparentne marek Wibo (Fixing Powder) oraz Kryolan. W kolejnym poście pojawi się moja szczegółowa opinia na temat rozsławionego, niektórym z Was dobrze znanego pudru transparentnego marki Kryolan. Dzisiejszy makijaż utrwaliłam z użyciem Max factor.

12805861_910266609084647_3050755151527046307_n

Makijaż ust, który widzicie na moich fotografiach to połączenie Mac Myth z Bourjois Rouge Edution Velvet 10. Uzyskałam dzięki temu bardzo jasny odcień różu, naturalny i matowy. Makijaż ust poprzez zastosowanie pomadek matowych jest także bardzo trwały.

ba

Na koniec pożalę się Wam, że w ostatnim czasie moja skóra pod oczami wydaje się być zmęczona, a zmarszczki bardziej widoczne. Podejrzewam, że powodem jest picie mniejszej ilości wody niż dotąd. Ponownie pilnuje się w nawadnianiu odpowiednim organizmu i powróciłam do kremu pod oczy Vichy Normadern, który kiedyś pięknie nawilżał moją okolicę oczu. Zobaczymy za dwa tygodnie, czy stan mojej skóry choć trochę się poprawi 🙂

WP_20160413_003.jpg

Zapraszam w sobotę na recenzję pudru transparentnego Kryolan TL1 😉

13015226_1738160606468113_3828205334647129554_n

Całuję :*

WP_20160410_077

 

3 uwagi do wpisu “Czym jest baking?

  1. Ostatnio udałam się do Rossmana po healthy mix w kolorze 51, niestety przy szafie Bourjois były tylko same ciemne odcienie 😦 Chyba 5 sklepów obskoczyłam i wszędzie ta sama sytuacja… Szukałam też na allegro – niestety, brak 51. Mogłabyś polecić jakiś sklep internetowy, w którym mogłabym kupić taniej ten podkład? 🙂 Inaczej będę skazana na cenę regularną i mój studencki budżet na tym ucierpi.
    Pozdrawiam , Bladzioch 🙂

    Polubienie

Skomentuj

