Usta nude z pomadką Perfectly nude marki Avon

Witajcie Kochani!

Dzisiaj miałam być z chłopakiem na Runmageddonie w Poznaniu jednak pobudka o 4 rano przeważyła o moim pozostaniu w domu 🙂 Z uśmiechem na twarzy obudziłam się o 9 :15. Usprawiedliwia mnie również fakt, że z powodu lekkiej kontuzji Piotra bylibyśmy jedynie jako support dla naszych dwóch kolegów. Poza tym ktoś musi zaopiekować się pieskiem  🙂

WP_20160503_007

13228158_929246217186686_1858090924_n.jpg

Kochane moje zostałam, raczę się pyszną kawą i sernikiem.  Tworzę dla Was również kolejny post. Na stronie (https://www.facebook.com/Natalia-make-up-blog-1713261675624673/) pisałam Wam, że testuję pomadkę Perfectly nude oraz konturówkę nude od Avon. Moje pierwsze wrażenie po rozpakowaniu wow! Kolor pomadki jest po prostu niesamowity! Wypisz wymaluj Myth od Mac. Dodatkowo zachwyciło mnie zupełnie matowe, czarne bardzo eleganckie opakowanie.

WP_20160514_031

WP_20160514_029

Do pomadki dobrałam konturówkę nude, która jest odrobinę ciemniejsza od pomadki. Konturówka jest wysuwana i bardzo mięciutka przez co fantastycznie się ją aplikuje.

WP_20160514_037.jpg

WP_20160514_035.jpg

Kolorystycznie trafiłam w dziesiątkę, jednak mam pewien zasadniczy problem z trwałością. Niestety po zjedzeniu dwóch kanapek i wypiciu kawy na śniadanie kolor prawie zupełnie zniknął z moich ust. Przyznacie, że to spory problem. Stosując od lat pomadki Mac tak bardzo odzwyczaiłam się od nietrwałych pomadek nude, że to był szok. Co prawda za dwa produkty zapłaciłam około 28 zł, jednak nałożenie konturówki na całą powierzchnię ust powinno przynajmniej w minimalnym stopniu utrwalić makijaż. Stosuję na co dzień konturówkę od Miss Sporty za 10 zł i ona naprawdę jest bardzo trwała.

Kiedyś chyba pisałam Wam, że uważam wysuwane konturówki za mniej trwałe od tych w ołówku i tutaj ta teza się potwierdza. Muszę jednak przyznać, że kolor tak jak jedna z Was sugerowała w komentarzach bardzo mi się spodobał  🙂 Gdyby produkt był choć trochę bardziej trwały wprowadziłabym go na stałe do mojego kosmetycznego zbioru. Jeśli podoba Wam się odcień wypróbujcie ją, ale tyko na okazaje, gdzie nie planujecie nic jeść 🙂

WP_20160514_038.jpg

DSC09656.JPG

DSC09626.JPG

DSC09609.JPG

Przechodząc do dzisiejszego makijażu, a dzisiaj prezentuję Wam dark smoky eye muszę podkreślić jak świetnie czuję się w takim wydaniu. Wiecie doskonale, że lubię mocniej podkreślić oko. Często zwalam to na mały „rozmiar” oczu, ale czasem wydaje mi się, że to tylko wymówka  😛 Ja chyba po prostu lubię mocno się malować  😀

DSC09621.JPG

DSC09622.JPG

Dzisiaj zastosowałam czerń oraz odcienie złota. Na dolnej powiece znajduje się inny odcień niż na górze. Lubię tak separować kolorem dolną powiekę. Makijaż nabiera wtedy wyrazistości  i charakteru, nie jest nudny.

SONY DSC

W makijażu w stylu smoky eye bardzo istotne jest odpowiednie roztarcie cieni i płynne połączenie ich ze sobą. Czarny cień powędrował na załamanie górnej powieki oraz zewnętrzny kącik dolnej. Nie ma dark smoky bez czarnej konturówki na wodnej linii dolnej powieki. Pamiętajcie jednak, że ją także należy rozetrzeć gąbeczką. Jeśli użyjecie do tego gąbeczkę zamoczoną w czarnym cieniu dodatkowo ją utrwalicie. Nie ma co ukrywać, że jest to makijaż zdecydowanie wieczorowy, więc idealny na sobotni wieczór, a że lubię Was inspirować to voila 🙂

DSC09699.JPG

Podstawą dzisiejszego makijażu, jak i każdego z prezentowanych jest konturowanie. Kiedyś robiłam to bardzo subtelnie stosując tylko fluid i odrobinę bronzera na czoło oraz kości policzkowe. Dzisiaj nie wyobrażam sobie nie stosować kamuflaży, zwłaszcza, że świat w ostatnim czasie szleje na tym punkcie. Do dzisiejszego makijażu wykorzystałam Artdeco, o którym był jeden z poprzednich postów (https://nataliamakeupblog.wordpress.com/2016/05/05/kamuflaz-artdeco-opinia-plus-opinia-o-produktach-do-wlosow-montibello/). Jest to najbardziej wydajny kamuflaż jaki miałam do tej pory. Muszę znowu podkreślić, że jestem z niego bardzo zadowolona. Tym bardziej, że udało mi się go kupić za około 30 zł na allegro.

DSC09614.JPG

DSC09646.JPG

13116344_929479803829994_2750593166174961018_o.jpg

Moje dzisiejsze loczki to przypadkowy skutek warkocza zaplecionego na noc  😀

Na koniec trochę prywaty 🙂 Tydzień temu wykonywałam makijaż przepięknej Ewelinie. Pierwszy raz miała styczność z konturowaniem. Był to makijaż delikatny, ponieważ wybierałyśmy się na grila, skupiłam się więc na cerze. Oko podkreśliłam subtelnym cieniem i wytuszowałam rzęsy. Podstawę makijażu stanowiło konturowanie, które odświeżyło cerę i podkreśliło rysy twarzy  🙂 Jestem zachwycona jej urodą i mam nadzieję, że będziemy miały jeszcze okazję wykonać nieco odważniejszy makijaż 🙂

DSC09586.JPG

DSC09588.JPG

Ja tego dnia postawiłam przede wszystkim na mocne usta. Zastosowałam w tym celu niezawodną Relentlessly Red Mac.

DSC09547.JPG

DSC09596.JPG

Ściskam Was Kochane moje i życzę fantastycznego weekendu :* Może w dark smoky? 😉

6 uwag do wpisu “Usta nude z pomadką Perfectly nude marki Avon

  1. Chciałabym, zobaczyć Ewelinę w mocnym makijazu, ma piękne oczy 😉
    A ty jak zwykle wyglądasz genialnie! Jak Ty to robisz, ze Twoj makijaż wygląda zawsze tak świeżo? 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  2. A jak się nosi ta pomadka z Avonu? Wysusza bardzo usta? I jaki ma odcień: ciepły/chłodny/neutralny? Od dawna zastanawiam się nad Myth ale z powodu braku możliwość przetestowania na żywo jakoś ciągle odwlekam zakup. Mogłabyś zrobić swatche obu pomadek obok siebie?

    Bardzo podobasz mi się na zdjęciu z psem 🙂 Poproszę o więcej zdjęć z upiętymi włosami. 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    • Dziękuję za miłe słowa 😉 Pomadka z Avonu nie wysusza ust, głównie dlatego ze nie ma szans, żeby pozostała na ustach dłużej niż godzinę :/ Jej konsystencja pomimo matowego wykończenia jest bardzo kremowa. Wrzucę na pewno jakieś dwa zdjęcia obok siebie z obiema pomadkami, jednak naprawdę nie ma czego porównywać 🙂 Myth nie ma sobie równych. Pozdrawiam :*

      Polubienie

Skomentuj

