Zguba się znalazła! Makijaż z wykorzystaniem Chanel Rouge Allure Velvet 39

Witajcie Ślicznotki! 

Jak mija Wam niedziela? Mnie spotkało dzisiaj coś bardzo miłego. Na pewno zdarzyło Wam się zgubić coś bardzo cennego, za co zapłaciłyście absurdalne pieniądze. Ja w krótkim czasie przeprowadziłam się dwa razy i byłam do dzisiaj przekonana, że podczas jednej z przeprowadzek zgubiłam swoją pomadkę Chanel, za którą zapłaciłam 175 zł…

Po tym jak przeszukałam cały dom stwierdziłam, że zapadła się pod ziemię. Było mi bardzo smutno bo strasznie byłam ciekawa jak będzie się prezentować przy jasnych włoskach. Zresztą nie była tania…

Dzisiaj postanowiłam umyć mój organizer na kosmetyki, na którym trzymam różności – pomadki, lakiery, pędzelki i oczom nie wierzyłam jak w jednej z szufladek grzecznie leżała sobie moja Chanel 😀 Nie mogłam nie wykonać sobie nią dzisiaj makijażu i nie podzielić się z Wami tą nowiną 😀

WP_20160515_006.jpg

WP_20160515_005.jpg

WP_20160515_004

WP_20160515_009

DSC09802.JPG

DSC09783.JPG

SONY DSC

Kiedy już ją odzyskałam uznałam, że wcale nie była taka fajna i za tą cenę mogłabym kupić trzy MACzki  🙂 

Przy okazji dzisiejszego postu chcę Wam polecić fajny patent na precyzyjny i trwały makijaż brwi. Wiecie doskonale, że uwielbiam pędzelek Hakuro H85 i innego nie stosuję do makijażu brwi. Dzisiaj postanowiłam wykonać eksperyment. Przed zanurzeniem pędzelka w cieniu zmoczyłam go lekko wodą i ścisnęłam w palcach, żeby go jeszcze bardziej zwęzić. W rezultacie udało mi się wykonać jeszcze precyzyjniejszą linię, a cień w połączeniu z odrobiną wody jest znacznie bardziej trwały. Polecam Wam ten patent!

WP_20151008_043

DSC09771.JPG

DSC09799.JPG

Przyjemnego tygodnia!

Całuję :*

DSC09775.JPG

4 uwagi do wpisu “Zguba się znalazła! Makijaż z wykorzystaniem Chanel Rouge Allure Velvet 39

Skomentuj

